is er ook een verslagen topic? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is er ook een verslagen topic? Djilan schreef:Hey Woeliej, mijn groom heeft jou nog geholpen na je finish
Maarre, dat je met vliegendeken reed joh. Is best warm voor je pony (zorgt voor minder luchtcirculatie) en zoveel dazen waren er niet. Ik was vergeten mijn paard in te spuiten en ben er zelfs maar 1 of 2 tegengekomen
Maar mooi dat je goedgekeurd bent!
woeliej schreef:zou maarzo kunnen, er kwam ons zoveel voorbij dat ik het allemaal niet meer weet haha. Maar kan me vaag nog iets van een witte arabier in paars herinnere maar dat was niet bij de finish.. Maar hoe ging het bij jou?
Djilan schreef:Hey Woeliej, mijn groom heeft jou nog geholpen na je finish
Maarre, dat je met vliegendeken reed joh. Is best warm voor je pony (zorgt voor minder luchtcirculatie) en zoveel dazen waren er niet. Ik was vergeten mijn paard in te spuiten en ben er zelfs maar 1 of 2 tegengekomen
Maar mooi dat je goedgekeurd bent!
vicky schreef:Dank je wel jij ook gefeliciteerd! Vorig jaar hebben we samen klasse 1 gereden daar...
. En inderdaad vorig jaar hebben we die wedstrijd samen gereden, dat weet ik nog.
) leuk verslag en leuke foto's! 

Handig toch die fotografen langs de route
. op het eind het laatste hek) was er een meisje die deze openhield. erg fijn!

sabien schreef:Kler: Leuke foto´s!! Ik sta er 4 keer op, dankjewel!!

Freggel schreef:sabien schreef:Kler: Leuke foto´s!! Ik sta er 4 keer op, dankjewel!!
Jij startte voor mij
En Picassox, jullie heb ik ook wel gezien
.