Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xDenies schreef:Ik had eigenlijk een foto verwacht direct na het rijden. Zie je het normaal dan ook dagen na het rijden?
Toushie schreef:Ik doe even een egopost van mijn kleine knuffel. Ze groeit echt netjes en doet alles zo goed![]()
![]()
Ze is vind het zo leuk om kusjes v te geven. Let hier op mijn kusjes makende gezicht![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
! Sentir schreef:Eindelijk nog eens gereden, hierbij dus fotos.
Wel moeilijk te zien.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Toch enorm blij met mn westwood zadeltje. Ik zit goed. En die beugeldraaiers voel je wel in je knieen vindt ik. Ik had regelmatig knie pijn door een oud blessure, maar nu toch veel minder met die dingen erop.

de sidepull!
we zijn van begin 2024 van rennen en geen stuur hebben en geen stop. Naar bitloos rustig kunnen galoperen en stoppen eind 2024. Veel werk en ook fouten gemaakt. Maar ik ben blij dat we zoveel geleerd hebben op een jaartje.
nu alleen nog bitloos kunnen buitenrijden
Hopelijk als het wat beter weer is en de piste droogt op kan ik een instructeur laten komen voor wat reining lessen en grondwerk. Vandaag gaan we kijken naar extreme cowboy race lessen. Als het iets is wordt dit een maandelijkse les
ik ben benieuwd.

Het idee van mogelijke PSSM2'er begint ook steeds verder weg te zakken. Eiwitten is echt een beetje de kern in dit lange verhaal. Dierenartsen konden me er zelfs niet mee helpen ....