Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:Ben ook weer thuis. Ook lekker getraind en ook gelijk mijn AJ uitgetest, was blij met dat ding. Anders was de klap wel wat harder geweest, maar goed gevoel over gehouden aan vandaag!
maar ja...leer je gelijk dat je niet teveel moet geven, want dan slinger je gelijk naar de verkeerde kant over de bult...leek bij mij meer een zigzag in de eerste keer ipv een mooie rechte lijn..
bianca1980 schreef:oeps !!! wat zijn we blij he met die dingen, gaat het verder wel ??
venga schreef:Ik heb bij het fotografentopic de linkjes gezet met foto's van de 2e en 3e groep, en filmpjes van de 3e
fatal_flower schreef:@Sann: hoe gaat ie, nog ergens last van na gisteren? Ik heb je val niet gezien, maar hoorde wel poeffff, de AJ afgaan... En daarna zag ik een paard lopen. Toen nog even gekeken en dat zag er goed uit! Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!!
Blij dat ik AJ op had want viel vol op me rug/ nek. Maar daarna ging het wel goed, moet zelf 'gewoon' blijven paard rijden.