Die van mij doet opsprongen wel super, maar afsprongen vindt hij soms niet zo leuk... Wat nou als ik er boven op sta en hem er niet af krijg en de volgende combinatie komt er al aan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is inderdaad een mooi opgebouwde cross zonder gekke lijnen of afstanden!

Heb zelf gewoon niet nagedacht over het feit dat dat gat wel erg groot was, kop erop getrokken en been erin gepord.
Vervolgens zeilde Het er met een grote sprong overheen.Simmie schreef:Mootje schreef:Je gaat toch niet verwaand doen hèZorg maar dat je rond komt
Geintje
Is het verwaand om dingen niet meer echt spannend te vinden?
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk met je "zorg maar dat je rond komt". Trouwens, moet eerst het springparcours nog doen, he.
riannhuh schreef:
Nee maar even serieus, stel nou dat het wel gebeurt?
Vorige week ging hij met traning op een voor hem nieuw terrein na een beetje aanmoedigen van een afsprong af, maar de 2e keer kreeg ik hem er met geen mogelijkheid van af. Na een kwartier met hulp eindelijk wel, en de keren daarna sjeesde hij met zijn oortjes strak naar voren van de afsprong af, dus geen idee of hij nu ook niet wil of dat hij er misschien helemaal niks engs aan vindt...