Ik vind het knap hoor die organisatie, ik doe het hun niet na!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SuSEQ schreef:Op de VLP clinic begin dit jaar is trouwens nog eens duidelijk aangehaald dat gezond finishen de voorkeur moet krijgen, vóór winnen.
Dan ben ik weer helemaal klaar voor het nieuwe seizoen. Dan alleen nog een beetje geluk hebben met de paarden en het vervoer hé
Zoezi schreef:Maar VLP heeft nou eenmaal bij mij een klein nasmaakje van onpersoonlijkheid achter gelaten.
Ik zou zeggen, leg die mentaliteit naast je neer want samenwerken brengt meer op dan je conclictmodel.Jantie schreef:'t is jammer dat jij persé op ieder forum die dualiteit in leven tracht te houden (met 1 'wedstrijd'ervaring) terwijl sommigen naar éénheid proberen te evolueren.
Of ik nu 100km met hem rij of 10
Ik kan wel mijn brevetje halen op een manegeknol, maar wat heb ik er aan met mijn eigen paard? Dan moeten ze een brevet maken dat je met je eigen paard de proeven moet afleggen. Wedden dat er opeens heel weinig endurancepaarden nog overblijven??
) Is gelijk een goede cursus Engels lezen
willeke_nijs schreef:haaa linda leuk dat je toch gestart bent met parelli. Voor de komende winterperiode ga je daar echt hééééél véééééél aan hebben!
Ach en die endurace wedstrijd is het einde van de wereld nog niet. Volgend jaar een beter seizoen meid! Kan je zondag genieten van je ventje die weer terug thuis is
Zoezi schreef:Het is jammer dat jij de stempel groentje blijft drukken.

Jantie schreef:Ervaren ratten zitten niet op fora.

Zoezi schreef:Ah waar ligt Stekene nu weer?
Mijn limiet is ongeveer 2 uur enkele reis, bij een langere afstand overnachten. Zo zijn we vorig jaar in Laag Soeren gestart, i.c.m. een paar daagjes vakantie daar op de mooie Veluwezoom.
Verwend? Hoezo verwend?
!