Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ik zou heel graag goed met dubbele lijnen kunnen werken, maar zover ben ik nog lang niet), dus doe ik het ook zelden. Ja, gewoon wat rondjes laten lopen en spelen, maar niet dressuurmatig/gymnastiserend aan de slag.Esperanza schreef:Nee, met één paard in meerdere disciplines, en dat doet zij met meerdere paarden....
Endurance alleen met Karrimh (die ook af en toe springt en crosst, maar niet op topniveau), Z2 dressuur (en het veelzijdige EK waar jij de link van gaf) met Adami. MirjamN schreef:Ik ken Donna verder niet, maar uit de reacties leid ik af dat zij meerdere disciplines beoefend en niet haar paarden? Das natuurlijk ook niet verkeerd, maar dan dwalen we wel een beetje af van het onderwerp; meerdere disciplines voor het paard!
Mijn zadelmaker gaf aan dat Hans wat scheef in de rug is en die raadde aan veel te galopperen en meer te longeren. Iemand hier een mening over?
MirjamN schreef:Mijn zadelmaker gaf aan dat Hans wat scheef in de rug is en die raadde aan veel te galopperen en meer te longeren. Iemand hier een mening over?
Klinkt interessant. MirjamN schreef:Mijn zadelmaker gaf aan dat Hans wat scheef in de rug is en die raadde aan veel te galopperen en meer te longeren. Iemand hier een mening over?
Nina_rex schreef:Wat voor oefeningen doe je dan, als ik vragen mag?Klinkt interessant.
Ik heb les van Linda van der Horst in zowel het grondwerk als het werk onder het zadel. Op mijn website staat onder het Centered Riding–gedeelte waar we aan de hand mee bezig zijn. (Zie: http://www.alterenkarien.nl/page21.php )
Leuke site trouwens, wist ik helemaal niet.