Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hebben jullie de voorspellingen al gezien? Doorduimen allemaaaaaaal
Het lijkt me leuk om te kijken naar het T3 parcours, is vast heel stoer om te zien
En zag dat ik ook kopieen van id-papieren moet meenemen. En fototoestel moet natuurlijk ook mee
En muesli gaat er altijd wel in bij mn pony (alles eigenlijk wel..
)
)
Meestal als ik mn regenpak meeneem blijft het wel droog, en als ik m vergeet gaat het juist regenen, dus ik pak m alvast in
)...moest nog even kopieën maken van de paspoorten en lekkere dingen kopen om op te eten. Komt allemaal helemaal goed. Ik neem mijn rainlegs en regenjas ook mee, zit erover te denken om te kijken of ik 'm aan het zadel kan binden...dan wordt de regenkans misschien nog kleiner of anders kan ik droog blijven...hihi. Ik ga morgen om half 7 weg denk ik. Dan ben ik om kwart voor op stal en ik wil kwart over 7 gaan laden. Lang aan Pharo tutten heeft dan niet veel zin, die is dan al veel te blij en zenuwachtig 
. Dat vond hij echt een slecht plan.

Daar hebben we toch al zoveel voorpret van gehad.... we wilden eerst een paarse krokodil, maar daar is de waterbak wat te klein voor, dus werden het de badeendjes

Ik heb het wat te druk gehad met endurance. En die wedstrijden vielen allemaal samen(of net in mijn enige vakantie). Ik wilde mijn paard graag zijn eerste klasse 2 laten starten, dus daar heb ik te veel tijd aan besteed. Dus dat gaat weer lekker.