[WN] hoe staat het met...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:15

Ik kan eigenlijk ook altijd op vrijdagavond, dus voor mij alles OK
volgens mij maakte het voor Mildred ook niet uit

Dus ik pas mij helemaal aan bij de rest

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:28

Het lijkt mij ook erg leuk en natuurlijk leerzaam, maar ik heb mezelf nog niet op video staan.... Ik ga binnenkort wel aan de slag (even mijn vader lief aankijken of ik zijn camera een keer mag lenen en dan ook mijn vriendje lief aankijken of hij zich wil laten verkleumen terwijl hij aan het filmen is) en ik laat het wel weten als ik definitief 'op tape' sta. Dan doe ik namelijk graag mee!!! Lachen

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:42

Ik kan ook weer op vrijdagavond.
Hou er wel rekening mee dat ik na 21.30 uur wegzak!!!!!!Nuttige opmerkingen komen er dan niet meer uit en ze worden ook niet meer opgenomen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 21:48

Carys schreef:
Ik kan ook weer op vrijdagavond.
Hou er wel rekening mee dat ik na 21.30 uur wegzak!!!!!!Nuttige opmerkingen komen er dan niet meer uit en ze worden ook niet meer opgenomen.

Koffie ***ranch maar dan zonder Koe melk en je kan weer uren mee Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 08:49

Colinda schreef:
had het leuk gevonden om flying high ook eens te ontmoeten maar dan kan Sonja niet....
Oke ; flying high & Sonja... kunnen jullie dan evt. 11 maart?
De overigen kunnen wel... en jullie?
Zo niet... denk ik dat het dan toch maar op 21 februari moeten houden...

Kijk es in m'n profiel.... Clown 11 maart ben ik dus precies jarig. Bovendien moet ik doordeweeks werken tot een uurtje of 6, dus kom ik nooit meer op een fatsoenlijke tijd in Lunteren.

Als het de 21e is, ben ik er bij, en ga ik nu een PBtje aan San en Blaze sturen of ze me nog op een bandje krijgen voor die tijd Tong uitsteken

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:42

21 Februari dus. Weet niet of ik kan komen want mijn auto zit een beetje tegen dus moet ff kijken maar probeer et wel

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 14:05

hoi,

sorry Sonja Bloos niet gezien idd...

maareh... laten we het dan maar op de 21e houden dan kunnen iig de meeste !!!!

flying high; misschien volgende keer Knipoog

dus iedereen; gauw op zoek naar een camera... Gera; laat je nog even horen of dat is gelukt?
Wel jammer... ik las dat je meedeed in Stroe, daar had iemand anders kunnen filmen Cool Knipoog

En anders... we hebben een bak, én een camera... dan zou je wel even naar ons toe moeten rijden, dan kan ik je op band zetten Haha!

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:10

Colinda schreef:
sorry Sonja Bloos niet gezien idd...
maareh... laten we het dan maar op de 21e houden dan kunnen iig de meeste !!!!

'k Zal 'alvastvoorm'nverjaardagtaart' meebrengen Party!!
Superrrrrrrrrrr nou nog een video-opnametje zien te regelen!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:11

sniffffff...........yep, moet het voor deze keer laten schieten dus.......Boos!
Maar goed, volgende keer beter, ik ga mezelf in ieder geval wel eens op video zetten, lijkt me zeer leerzaam!

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:19

Sonja schreef:

'k Zal 'alvastvoorm'nverjaardagtaart' meebrengen Party!!
Superrrrrrrrrrr nou nog een video-opnametje zien te regelen!

Taart??? waar Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:20

Hahaha ik stuur je net een PBtje of je meegaat, knuft!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:21

Dat wordt dooreten, want Emmy zou ook al cake meenemen Lachen
Daar gaat mijn lijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:24

Het is voor het goede doel SM.... *LOL*
Ach lekker toch, kan je kiezen!

Jullie kennen de marsepeintaart van het bakkertje in Langeraar nog niet he..... Jammmmmmmmie........ *LOL*

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:24

Sonja schreef:
Hahaha ik stuur je net een PBtje of je meegaat, knuft!

knuft?? hmm wacht maar.. neem wraak daarvoor vanavond.. laat dunnit mooi mileen bijten Schijnheilig

Lijkt me op zich wel leuk.. alleen weinig tot geen video mat. van me.. enige wat ik heb is die reining proef die ik reed in de kalverhoek..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:36

Die dikke merrie komt niet eens in de buurt van mijn dynamische Fjordenmeisje, dus dat kan je wel vergeten met je Barbiepaard Haha!

Ik weet eigenlijk niet of er evt.nog plek is voor een extra deelnemer? En of het videomateriaal recent moet zijn? Misschien dat wat ouder materiaal gebruikt kan worden om mindere puntjes uit te pakken, en te bespreken hoe je die inmiddels bijgeschaafd hebt?

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:48

ze is niet dik ze is een beetje volslank nu.. Haha! en zeker geen barbiepaard.. grinnik denk wel dat mileena nu ff wat sneller is ja..

Hmm ander video materiaal heb ik eigenlijk niet.. Weet ook niet of het op dit moment intressant zou zijn om mij te filmen aangezien ik toch niet extreem veel met haar kan doen.

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 16:24

Sonja schreef:
Ik weet eigenlijk niet of er evt.nog plek is voor een extra deelnemer? En of het videomateriaal recent moet zijn?

hoi,

wat mij betreft mag DunnitsMystery meekomen hoor

Het hoeft echt geen recent materiaal te zijn.... alles is welkom !

Op de avond zelf zullen we dan moeten bekijken, hoeveel mensen er zijn en aan de hand daarvan kijken wat we kunnen bekijken & hoelang... Haha! om te zorgen dat het geen nachtwerk wordt Gaaaap

En als het héél druk is, kunnen we ook nog gaan loten of stemmen, wie of wat we willen zien *LOL*

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:57

Joepiedepoepie, zondag ga ik op de film! Zowiezo heel leuk en spannend, want ik heb 'ons' nog nooit zelf gezien Party!! Hoewel, Party!! ? Misschien wordt het wel Bloos , of Koe , of Boos! of misschien zelfs wel Huilen ............

Je ziet het de 21e wel...... Knipoog

DunnitsMystery kijkt nog of hij vrij kan krijgen en zin heeft om mee te gaan, want als ik dan toch naar het Lunterensche afreis dan wil ik natuurlijk meer zien. Zowiezo (Super)Jurga & Voice, en wie weet nog meer..... Party!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:01

Colinda schreef:
Gera; laat je nog even horen of dat is gelukt?
Wel jammer... ik las dat je meedeed in Stroe, daar had iemand anders kunnen filmen Cool Knipoog

En anders... we hebben een bak, én een camera... dan zou je wel even naar ons toe moeten rijden, dan kan ik je op band zetten Haha!

groetjes

Ik kom misschien deze week nog even klunzen in de bak bij jullie, omdat de weersvoorspellingen er niet al te best uit zien. Ik heb echter zelf geen E achter B, dus iemand anders zou me toch naar Lunteren moeten rijden.
Als ik voor de 21e niet naar Lunteren kom, vraag ik mijn vader misschien wel om zijn camera. Ik weet alleen niet of hij die een week kan missen....

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 14:22

Sonja schreef:
Joepiedepoepie, zondag ga ik op de film! Zowiezo heel leuk en spannend, want ik heb 'ons' nog nooit zelf gezien Party!! Hoewel, Party!! ? Misschien wordt het wel Bloos , of Koe , of Boos! of misschien zelfs wel Huilen ............

Je ziet het de 21e wel...... Knipoog

DunnitsMystery kijkt nog of hij vrij kan krijgen en zin heeft om mee te gaan, want als ik dan toch naar het Lunterensche afreis dan wil ik natuurlijk meer zien. Zowiezo (Super)Jurga & Voice, en wie weet nog meer..... Party!!

Vrijdag 21 maart wordt wel lastig denk ik.. Probleem is ook een beetje dat ik het nu nog niet kan zeggen.. nou ja we zien het tegen die tijd wel .. en anders (mits toegestaan natuurlijk Lachen ) ga ik wel een andere keer mee.

hehe zondag wordt je gefilmd.. goed dat je het zegt, ga ik flink in de weg rijden Tong uitsteken Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:05

O dat had ik je nog niet gezegd, maar ik heb die merrie van je gisteravond een beetje kreupel gereden, dus die doet het zondag waarschijnlijk nog niet }> Tja, je was er toch niet, dus ik heb een beetje flink gestopt en gespint enzo.... Haha! Sorry van je paard, maar ik heb me erg vermaakt Tong uitsteken

(voor wie zich nu op zit te vreten, dit is een soort van 'grapje' ;) )

Jammer dat je niet meegaat Peet, volgende keer beter.

DunnitsMystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:11

Oh geen probleem joh.. doe ik ook altijd Lachen gewoon een kwestie van haar er weer doorheen rijden Lachen Maar goed dat je het zegt dan ga ik morgen eerst ff flink fencen met haar Lachen

Nou ja het is nog niet helemaal zeker dat ik niet mee ga Lachen weet alleen nu nog niet of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen.. ga wel me best er voor doen want het lijkt me wel errug leuk

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 21:24

DunnitsMystery schreef:
Vrijdag 21 maart wordt wel lastig denk ik.. Probleem is ook een beetje dat ik het nu nog niet kan zeggen.. nou ja we zien het tegen die tijd wel .. en anders (mits toegestaan natuurlijk Lachen ) ga ik wel een andere keer mee.

eh... Bloos even voor de goede orde... we hebben 21 FEBRUARI afgesproken... toch Haha! ?

Geral; ik hoor het wel, als jullie nog komen, dan houdt ik de camera in 'aanslag'

groetjes

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 21:37

Yep, 21 februari. Haha!
Moet het toch even wat beter weer worden. Ik kan Misty moeilijk met dit weer met een camera de hei op sturen Haha!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:24

Colinda schreef:
even voor de goede orde... we hebben 21 FEBRUARI afgesproken... toch Haha! ?

De eerstkomende weken ben ik op vrijdagmiddag/avond voor mijn werkgever op pad met een filmploeg. Mijn werkgever is de nieuwe sponsor van het programma 'Dier en zo' en op deze vrijdagen wordt er gefilmd bij 'mijn' klanten en wordt ik zelf gefilmd als 1 van de voedingsdeskundigen van het bedrijf. Als ik het goed begrijp gaat dit de hele maand februari en maart in beslag nemen v.w.b. de vrijdagen.
Dus count me out voorlopig, sorry!

Kom, zoals het er nu naar uitziet, wel a.s. maandagavond even bijkletsen en op die heerlijke koffie.