Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chubby schreef:Niet helemaal vergelijkbaar, maar ik maak op mijn zondagse ritten toch ook aardig wat km's en rij dan gewoon met m'n leren Mountain Horse Sportive High Riders. Ik stap ook nog wel eens af om een km of wat naast m'n paard te lopen, en dat geeft ook gee problemen. Deze laarzen zitten als pantoffels!
Mag ik vragen waarom er in de END nauwelijks met laarzen wordt gereden?
). Ik wandel er ook prima mee en vind ze super zitten bij klasse I wedstrijden. Ik weet niet of ik nog steeds enthousiast ben bij klasse II wedstrijden, dat gaan we binnenkort proberen!
) of de zomersokken van Gaston Mercier.
Het zijn gewoon van die kunstleren minichaps, in 2005 op Equitana gekocht voor €15, dus ze doen toch al een hele tijd trouwe dienst. 
Dus ik wil schoenen die ook een beetje comfortabel lopen. Al vind ik die wat robuustere laarzen wel heel mooi om te zien.
Sinds dit najaar heb ik Lowa lichte bergschoenen met gortex,dus waterdicht! Die zitten erg lekker. Daarvoor had ik de endurance-uitvoering van Ariat. Die zaten als pantoffels maar waren wel snel versleten...
Ik heb de flexrides met korf
Ik stop hem als het moet altijd gewoon in mijn rijbroek, ziet alleen een beetje raar uit als je hem moet pakken.