Muzefee schreef:Oh, oops.![]()
Whaha geeft niet. Het is al goedgekomen, Laura blijkt ook een snellopend paard te hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Muzefee schreef:Oh, oops.![]()
En wat mij heugt kan Royal ook goed doorstappen.
Muzefee schreef:Jah, die begreep ik.En wat mij heugt kan Royal ook goed doorstappen.
Uhuhhh.....Laura0303 schreef:Haha het wordt vast heel gezellig
En natuurlijk gaat iedereen dan reclame maken voor deze rit, zodat het volgende jaren een groot succes mag worden.
Toch?
Jeeeeeej

HHenny schreef:is er nog iemand die samen klasse 1 wil rijden?met wel de afspraak dat als het tempo etc toch niet goed samen gaat,om dan zonder rotgevoel uit elkaar te gaan.
Arnoud schreef:Ondanks ziekte en te weinig inschrijvingen, hebben we toch besloten om de wedstrijd door te laten gaan.
Doen wij dit niet, dan blijven er op gegeven moment alleen maar wedstrijden op de veluwe over.
Wij hopen dat de komende jaren meer succes zal brengen.
Allemaal tot 6 april en een goede wedstrijd toegewenst.
WendyBZ schreef:HHenny schreef:is er nog iemand die samen klasse 1 wil rijden?met wel de afspraak dat als het tempo etc toch niet goed samen gaat,om dan zonder rotgevoel uit elkaar te gaan.
Wat voor tempo heeft je paard? Ik start om 11.04, wil het eerste deel best samenrijden, maar ik heb wel een stevig doorlopend paard.
Wil je niet helpen?
Ik weet ook nog niet hoe laat ik er moet zijn hoor! Ik hou je op de hoogte! Zo wel leuk zijn te meeten!