aangepaste rijlaarzen, of je eigen schoenen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vlindie

Re: aangepaste rijlaarzen, of je eigen schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 08:41

Normaal krijg je eerst passchoenen, zitten dit goed dan pas wordt er gesproken over welke kleur je wenst
en welke extra stiklijntjes (voor bijv. een stoerder uiterlijk). Ik weet niet of dit je passchoenen worden?
Ging het gipsen goed? Weet nog dat ik welhaast tegen het plafond aanzat. Wow, dat was verre van prettig!

Succes!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 11:38

ik krijg om de zoveel jaar nieuwe passchoenen. ik ben uitgegroeid, en mijn voeten veranderen niet veel meer.
ik heb twee jaar geleden nieuwe passchoenen gekregen, die leest word bewaard en van daaruit maken ze weer nieuwe schoenen, die ik uiteraard tussendoor vaak moet komen passen of alles goed zit. Dan mag ik ook zelf het leersoort uitzoeken en de zolen en stiksels enzo. De laatste schoenen heeft mijn zoontje uitgezocht, hihi, hij zag een foldertje liggen en vond die schoenen wel leuk voor mij. Dus dan maakt de orthopeed die schoenen na. Oke, ze zien er qua vorm dan niet hetzelfde uit, maar de kleur en de stiksels wel. En trots dat mijn zoontje is, want hij heeft mama's schoenen uitgekozen. hahahaha

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 11:45

Vlindie schreef:
Normaal krijg je eerst passchoenen, zitten dit goed dan pas wordt er gesproken over welke kleur je wenst
en welke extra stiklijntjes (voor bijv. een stoerder uiterlijk). Ik weet niet of dit je passchoenen worden?
Ging het gipsen goed? Weet nog dat ik welhaast tegen het plafond aanzat. Wow, dat was verre van prettig!

Succes!

die man gaf me complimenten dat ik me zo groot hield Knipoog maar ik zat ook met tranen in mijn ogen idd... khad er ook nog wel 2 dagen last van...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 11:51

ben benieuwd of ik straks nog een kleurtje enzo mag uitzoeken. doe mij maar bruine westernlaarzen dan;)

Vlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:28

ikenindi schreef:
ben benieuwd of ik straks nog een kleurtje enzo mag uitzoeken. doe mij maar bruine westernlaarzen dan;)

Dan 'eisen' we foto's hoor Knipoog !

@hiphopje; Wat lief van je zoontje zo hij reageert! Welke kleur is het geworden? Ik doe een gok, legergroen?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 12:44

hahaha eerst maar eens zien. ik moet over een week komen als t goed is, maar heb nog geen datum... ik heb ook nog niks mogen kiezen ofzo hoor. ja, ik heb aangegeven dat ik geen dikke zool wil:P