[WN] In Hand en cap

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: In Hand en cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:14

Dus mensen die SAH starten hebben gewoon puur geluk gehad dat het na het Nk nog niet is uitgeschreven anders waren ze van een koude kermis thuis gekomen Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 17:29

Pannenkoek schreef:
Dien vandaag gewoon het verzoek in op het SWRN-forum, gericht aan het bestuur van de WRAN, om binnen een redelijke termijn (bv 10 dagen) uitsluitsel te krijgen omtrent de capverlichting bij de in-hand onderdelen en vraag vrijstelling hiervoor. Motiveer ook waarom je dit niet tot de ALV wil laten wachten.

Goed voorstel

MSQuincyTE schreef:
Meneer de voorzitter mag wel oppassen dat er niet een cap in zijn strot word gedauwd, scheit ziek word je van die man

Typisch voorstel Cool

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:56

leest peter niet mee?ik wil niet rellen maar zou graag zijn reactie lezen op dit 'voorstel'
Clown Clown ik ben blij met mijn appie Haha! .
(overigens is per 1-1-2008 op mijn stal ook een cap plicht,en ik heb maat 61 Gestoord en die moet ik bestellen)

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 20:20

Ik ben zo blij met mijn stalling op een gewone pensionstal. En nu we ook nog een nieuwe binnenbak krijgen (alleen voor de pensionklanten dus geheel zonder veiligheidscertificaat en heerlijk zonder KNHS voorwaarden o.i.d.). Ja
Gelukkig sta ik niet op een FNRS-manege of iets dergelijks. Overigens stond ik vroeger op een stal die wel KNHS wedstrijden organiseerde. Op die dag van de wedstrijd, was de cap verplicht, daarbuiten alleen voor manegeklanten Ja

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 11:13

ik denk dat ik mijn capje maar opzet op de ALV Haha!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:58

zullen we samen met een capje komen Jos? Ja
ik denk dat we die wel nodig hebben die dag en anders kunnen we ze altijd nog uitlenen aan de voorzitter als die van alles naar zijn hoofd krijgt gegooid.
Oja ik heb ook nog wel een graasmaker.... voor het geval er iemand die cap door zijn strot wil duwen. Ach gut

nog even een persoonlijke noot naar peter:
peter stop alsjeblieft met al deze onzin. laat de westernsport de westensport blijven.
als het probleem werkelijk bij het verzekeren ligt ga dan met de verzekeringen om tafel zitten en laat de khns en de frns buiten de de western sport blijven.

zo en nu iedereen een gelukkig sportief en cap vrij nieuwjaar.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 13:10

@piggeljay : als genoeg mensen je mening delen (en hem ook op het juiste tijdstip uiten) dan zou je wens uit moeten komen Knipoog

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:08

Ben ik blij dat mocht ik ooit lid worden van de WRAN ik hoogstwaarschijnlijk in L2 ingedeeld zou worden.
En ooooo wat ben ik blij met mijn Quarter(s) Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:25

Goh wat zijn toch blij met onze QPA,s Cool

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:27

wilde dat een zeker paard in de biotex kon en als bij een wondertje quarterpapieren kreeg... Ja
Niet omdat ik nu zo ontevreden ben met mijn paarden, dat niet.

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:31

Mag ik ook mijn paars met gele cap meenemen naar de ALV????? Bloos
Ik wordt een beetje moe Slapen van alle rare regeltjes die er ineens bedacht worden.
Ik verhuis dit jaar nog naar duitsland en als het zo door gaat bij de wran dan
start deze dame straks alleen nog in duitsland. Verdrietig

ben trouwens ook heel blij met mijn kwartier paard. Haha!

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:37

Yosan schreef:
............als het zo door gaat bij de wran dan start deze dame straks alleen nog in duitsland. Verdrietig

.........dan zien we je dus daar weer! Tong uitsteken

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:07

PANNEKOEK SCHREEF:

.........dan zien we je dus daar weer!

Gezellig........... *LOL*

weet nog steeds niet hoe ik iets in moet voegen hihi

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:19

Gewoon het Afbeelding knopje gebruiken Haha!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:22

kan iemand mij alvast de wedstrijd kalender van Duitsland doorsturen. Rolleyes
hier is ook iemand met heel veel belangstelling voor Duitsland. OK dan!
maar ik zal er zijn met de ALV. ik wordt ook zolangzamerhand gestoord van allerlei kul regels Gestoord

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:54

Laat mijn paard nu wél op een paar kilometer van de Duitse grens staan Ja Ja Ja
Geen quarterpapieren, maar wel een uitwijk mogelijk. Én heel gezellige wedstrijden daar Ja
En ik mag op Jip der paarden die ook mijn paarden zijn gewoon zonder cap starten Ja

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:16

Zeg Tammie... realiseer je je wel wat je hebt aangericht Clown

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 17:23

DubbelDun schreef:
Zeg Tammie... realiseer je je wel wat je hebt aangericht Clown

Haha! Dit had ik ook niet verwacht Nagelbijten / Gniffelen . Ik stel alleen maar een vraag en dan krijg je dit Clown Haha! .

Maar ik ga in Hardenberg lekker met mijn helemaal niet bij mijn outfit passende cap op mijn hoofd de IHT starten, mits mijn startnummer er op tijd is.

jwbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:38

Het gaat inderdaad wel de verkeerde kant op zeg. Sta je daar spik-en-span met je mooie outfit met je cappie op. Zij zijn groot en ik is klein!

Ik hoop dat het toch dat het uiteindelijk niet hoeft, wij kunnen helaas alleen maar WRAN starten. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:41

Tjonge jonge wat ben ik ook blij met mijn Paintjes!!! Wat een idioterie, wat slaan ze door zeg! Rolleyes Echt ronduit belachelijk. Cap op met rijden á la, maar cap op met onderdelen aan de hand...nee...

Jammer hoor, ik had net wat mensen enthousiast gemaakt mee te doen met In hand onderdelen bij de Wran (hebben geen QPA), maar die zien er nu ook zeker vanaf. Jammer...ik wordt voorlopig ook zeker geen wran-lid, jammer maar helaas. Een organisatie die zo met zn leden omspringt en zo letterlijk met regeltjes omgaat dat t te zot voor worden wordt, daar wil ik geen lid van zijn...

Hopelijk keert t tij... Gestoord

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:32

Yosan schreef:
Mag ik ook mijn paars met gele cap meenemen naar de ALV????? Bloos
Ik wordt een beetje moe Slapen van alle rare regeltjes die er ineens bedacht worden.
Ik verhuis dit jaar nog naar duitsland en als het zo door gaat bij de wran dan
start deze dame straks alleen nog in duitsland. Verdrietig

ben trouwens ook heel blij met mijn kwartier paard. Haha!

Yosan je weet dat je hier in Dld je cap op MAG he Haha! Knipoog

Sorry erg off topic, maar weten jullie hoe blij ik ben dat ik al in Duitsland woon Cool ROFL En ja Rob ik ben ook erg blij met mijn kwartjes Tong uitsteken
En nee ik ben niet tegen het dragen van een cap, zal me zelfs worst zijn of ik dat ding op heb of een hoed (dan zelfs voorkeur voor cap Haha! Knipoog )
Maar van een VERBOD naar een VERPLICHTING hmmmmm...........
In mijn bescheiden opinie moet de keuzevrijheid mogelijk zijn. Dat is mogelijk in de USA (waar men al een rechtzaak kan verwachten als je paard een kromme scheet laat Clown ) En dat is mogelijk in Duitsland, waar, zover ik geinformeerd ben, de EWU en de DQHA beide zijn aangesloten bij de FN (de Duitse KNHS) en waar dus ook de vrijheid aan de ruiters word gegeven of ze een Cap willen dragen ja of nee (Jeugd overigens uitgesloten die moeten cap dragen). Dus dan vraag ik me af, waarom kan dat in Nederland niet????????

@PJ Wedstrijden in Duitsland vind je oa hier (EWU site) en hier (DQHA site) Haha! Regionale wedstrijden in Niedersachsen (dat is voor jullie daar het dichste bij) vind je hier

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:19

Rob_H schreef:
Pannenkoek schreef:
Dien vandaag gewoon het verzoek in op het SWRN-forum, gericht aan het bestuur van de WRAN, om binnen een redelijke termijn (bv 10 dagen) uitsluitsel te krijgen omtrent de capverlichting bij de in-hand onderdelen en vraag vrijstelling hiervoor. Motiveer ook waarom je dit niet tot de ALV wil laten wachten.

Goed voorstel

Ik heb het voorstel nog niet op de SWRN-forum gezien.......jammer!

Ik plaats/vraag het in ieder geval niet, ik ben totaal klaar met enkele bestuurders van de WRAN (niet te verwarren met de WRAN zelf) en de Federatie, helemaal na de 2 stukjes in de laatste WHW waarvan één ging over communicatie.......

Rob

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:22

Pannenkoek schreef:
Ik plaats/vraag het in ieder geval niet, ik ben totaal klaar met enkele bestuurders van de WRAN (niet te verwarren met de WRAN zelf) en de Federatie, helemaal na de 2 stukjes in de laatste WHW waarvan één ging over communicatie.......

Rob

Ik denk niet dat je de enige bent hoor...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:23

ik krijg de whw niet.. er zit hier geen westernstal.. of manege... groot voordeel is weer, dat wij geen cap ophoeven. Ook niet in onze supermooie supergrote binnenbak die binnenkort gebouwd gaat worden. Prachtige wedstrijdlokatie trouwens.

ik zet die vraag er niet neer.. heb me nooit aangemeld op dat forum. Als de wran iets officieel te melden heeft, verwacht ik dat ik of een briefje/mail thuis krijg, of dat het op de wransite staat Ja

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:23

Ik zou het graag doen, maar ja... ik kan niet Knipoog