Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pannenkoek schreef:Dien vandaag gewoon het verzoek in op het SWRN-forum, gericht aan het bestuur van de WRAN, om binnen een redelijke termijn (bv 10 dagen) uitsluitsel te krijgen omtrent de capverlichting bij de in-hand onderdelen en vraag vrijstelling hiervoor. Motiveer ook waarom je dit niet tot de ALV wil laten wachten.
MSQuincyTE schreef:Meneer de voorzitter mag wel oppassen dat er niet een cap in zijn strot word gedauwd, scheit ziek word je van die man
ik ben blij met mijn appie
.
en die moet ik bestellen) 

van alle rare regeltjes die er ineens bedacht worden.
Yosan schreef:............als het zo door gaat bij de wran dan start deze dame straks alleen nog in duitsland.

DubbelDun schreef:Zeg Tammie... realiseer je je wel wat je hebt aangericht
Dit had ik ook niet verwacht
. Ik stel alleen maar een vraag en dan krijg je dit
.
Echt ronduit belachelijk. Cap op met rijden á la, maar cap op met onderdelen aan de hand...nee...
Yosan schreef:Mag ik ook mijn paars met gele cap meenemen naar de ALV?????![]()
Ik wordt een beetje moevan alle rare regeltjes die er ineens bedacht worden.
Ik verhuis dit jaar nog naar duitsland en als het zo door gaat bij de wran dan
start deze dame straks alleen nog in duitsland.![]()
ben trouwens ook heel blij met mijn kwartier paard.
En ja Rob ik ben ook erg blij met mijn kwartjes
)
) En dat is mogelijk in Duitsland, waar, zover ik geinformeerd ben, de EWU en de DQHA beide zijn aangesloten bij de FN (de Duitse KNHS) en waar dus ook de vrijheid aan de ruiters word gegeven of ze een Cap willen dragen ja of nee (Jeugd overigens uitgesloten die moeten cap dragen). Dus dan vraag ik me af, waarom kan dat in Nederland niet????????
Regionale wedstrijden in Niedersachsen (dat is voor jullie daar het dichste bij) vind je hier Rob_H schreef:Pannenkoek schreef:Dien vandaag gewoon het verzoek in op het SWRN-forum, gericht aan het bestuur van de WRAN, om binnen een redelijke termijn (bv 10 dagen) uitsluitsel te krijgen omtrent de capverlichting bij de in-hand onderdelen en vraag vrijstelling hiervoor. Motiveer ook waarom je dit niet tot de ALV wil laten wachten.
Goed voorstel
Pannenkoek schreef:Ik plaats/vraag het in ieder geval niet, ik ben totaal klaar met enkele bestuurders van de WRAN (niet te verwarren met de WRAN zelf) en de Federatie, helemaal na de 2 stukjes in de laatste WHW waarvan één ging over communicatie.......
Rob