Romkabouter schreef:Volgens mij vind dofuzz gewoon dat als een trainer de moeite neemt om eerst een paard thuis op niveau te brengen, waarom wij dan met zijn allen zo nodig zo vroeg mogelijk op wedstrijd willen gaan
En dan klagen dat de wedstrijd te moeilijk is.
PARDON!!! wie zegt hier dat ik mijn paard thuis niet eerst fatsoenlijk train voor ik naar een wedstrijd ga. Daarbij DAAROM ga ik dus niet naar een wedstrijd met dat paard, OMDAT ik haar nog niet goed genoeg vind om zon parcours te lopen. Als dat alleen een trainer kan, nou ja dan ga ik maar boshobbelen of zo. Dan ben ik blijkbaar toch niet in staat om wedstrijden te rijden, want ik wil ja te vroeg naar wedstrijden.
En dus @Dofuzz dat is wel de meest belachelijke opmerking die ik ooit van je heb gelezen. NIET iedereen wil hier een parcours rijden wat op niveau van de worldshow ligt. En daarnaast NIET iedereen wil zijn paard op zon jonge leeftijd al zo zwaar belasten om uberhaupt maar in de buurt te komen zon parcours te kunnen rijden. Je hebt het wel over 2 jaar training, nou aangezien ik mijn paardje heb ingereden toen ze 3 was. met die 2 jaar die volgens jou nodig zijn kan je wel uitrekenen hou oud de mijne zou zijn voor ze uberhaupt klaar is zon parcours te lopen.
En omdat er gewoon gevraagt werd waarom er zoweinig JR paarden trail liepen heb ik aangegeven waarom IK dus geen trail rijd. Wie maakt er nu van een mug een olifant, ikke niet in ieder geval. Dat jij van mening bent dat jou paard op die leeftijd een trail moet kunnen lopen zoals hij nu op het NK neergelegd werd, jou keuze. Maar ik wil het dus niet.
Natascha dH schreef:En ik ga met mijn jonge paarden in de toekomst bij de WRAN starten en via de "jonge-paarden-regeling" vraag ik terugzetting naar de L3 aan --> krijg ik makkelijkere trailproeven (volgens de nieuwe regels). Dan kan mijn paardje rustig wennen aan de wedstrijden en parcoursen lopen die uit te rijden zijn, dit wel buiten mededinging!!
Dat heb ik dus al gedaan.