[WN] DRHA vragen rond organisatie (split Oirschot)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LADSGORUF

Re: 31/10 t/m 4/11 '07 Oirschot Reining days

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:08

Als je ergens lid van bent geworden wil dat nog niet zeggen dat je ook ergens verstand van hebt...
Reageer dan verder ook niet als je toch niks zinnigs te melden hebt....

follow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:01

LADSGORUF schreef:
Als je ergens lid van bent geworden wil dat nog niet zeggen dat je ook ergens verstand van hebt...

hoelang zit ie wouter al bij de drha dan

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:04

follow schreef:
LADSGORUF schreef:

hoelang zit ie wouter al bij de drha dan

na horen zeggen nog geen jaar...

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:24

We kunnen geen frietje meer betalen omdat de DRHA entree vraagt!? Jongens jongens niet zo overdrijven zeg!
Er wordt een grotere wedstrijd georganiseerd en het gaat hier al 3 pagina's lang alleen over dat er entree betaald moet worden en dat er voor de ruiters een foto fee werd gevraagd. We hebben het over 1 wedstrijd de andere wedstrijden zijn gratis!

Oke het is niet leuk dat we entree moeten betalen maar er zullen waarschijnlijk toch ook kosten gedekt moeten worden. Het is heel makkelijk om te roepen dat het gratis moet zijn of dat de prijzen groter moeten. Maar wie gaat die meer en grotere prijzen betalen????
Sponsor geld is blijkbaar niet voldoende kosten dekkend.
Als het dan niet van de "kijkers" mag komen (want dat is alleen maar familie van de leden blijkbaar!) dan blijven er alleen nog de ruiters over!
Maar als de inschrijf gelden worden verhoogd gaat vast ook iedereen hier weer stijgeren!
Meer en grotere sponsoren is een oplossing maar die zijn, weet ik uit ervaring niet zo makkelijk te vinden. Geloof me als je steeds hoord: "nee wij sponsoren alleen spring evenementen" (quote v Gansewinkel) of de sport is nog te nieuw te onbekend, of nee wj sponoren alleen dressuur daar wordt je niet vrolijker van.

Misschien was het een goed idee geweest om DRHA leden korting te geven op de entree. Misschien is dat een tip voor een volgend evenement? Of misschien zelfs nog haalbaar voor dit evenement?

Het is nou eenmaal allemaal net zo lang als het breed is en niet zo eenvoudig goed rond te krijgen als het voor ons, zittend achter de pc, lijkt !

LADSGORUF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:56

pffft... wordt er moe van..... 3 pagina's gelezen? Was wel vermoeiend zeker? niet alles begrepen...morgen vergadering houdoe...

Vera

Re: DRHA vragen rond organisatie (split Oirschot)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 23:08

Moderatoropmerking:
Graag niet persoonlijk worden en excessieve quotes vermijden

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 23:09

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 09:25

nou ik vind het anders ook behoorlijk vijandig.
iemand geeft zijn mening en je word meteen persoonlijk beetje vreemd oftewel triest.
weten wie iemand is en iemand echt kennen zijn 2 verschillende dingen.
zoals je aangeeft wil je der ook niet leren kennen, prima maar vorm dan ook niet zo'n kortzichtige mening over iemand. Boos!

overgens zie ik niet in waarom je niet je paard in duitsland in training kan hebben en tegerlijkertijd wat voor nederland kan betekenen. Verward
maar ja misschien moet je daar dan maar een appart topic voor openen Knipoog

ik hoop niet dat er veel mensen zijn die zoals jij reageert ladsgoruf.
want dan zal het idd een beter idee zijn om een toevlucht te zoeken naar buurlanden zoals duitsland of belgie.
Laatst bijgewerkt door Vera op 20-10-07 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

WenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 07:57

Na het beluisteren van de argumenten op de DRHA vergadering hebben we besloten om leden en hun fammilie van de DRHA en NRHA Belgium op vertoon van hun lidmaatschapkaart gratis entree aan te bieden voor de show in Oirschot.

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 08:13

jongens, jongens , jongens toch. het wordt hier best bitsig.

aan ladsgoruf, meer prijzen in green as grass, rookie, limited klassen enz. is voor de toekomst geen echt goede oplossing meen ik omdat deze ruiters dan te snel uit die klassen verdwijnen omwille van te hoge verdienste.

aan WenE, er is mijns inziens toch een verschil tussen een show in bv de Nekkerhallen in Mechelen (waar alles van niks moet opgebouwd worden) en een show in Oirschot (waar alles enkel moet aangekleed worden) wanneer het gaat over entree vragen. in dit verband neem ik aan dat diegenen die er financieel geen probleem mee hebben om dit entreegeld te betalen het toch erg vinden omdat er (minder gemotiveerde) toeschouwers voor terugdeinzen waaraan zij op termijn hun paarden kunnen verkopen.

mijns inziens geeft ook iedereen zoveel geld uit in deze sport als hijzelf wil en kan, maar ook waar hij wil. iemand die niet lest of traint in zijn eigen land mag daar naar mijn bescheiden mening ook niet op afgerekend worden door zijn landgenoten. ook het gegeven dat zij daarbij nog versleten worden voor snobs ontstaat meestal uit het feit dat de "lasteraars" jaloers zijn vanwege het niet bezitten van dezelfde middelen.

laat nu net de 2 protagonisten die het steeds hebben over de "sfeer onderling" die hoort te verbeteren hier op het scherps van de snee mekaar afmaken en dat doet mijn reinershart best pijn. ik heb geen probleem met bosbokkers en boktbetweters die mekaar afmaken, dat vind ik meestal leuk om te lezen, maar dat NRHA reiners dat hier doen betreur ik ten zeerste. hiervoor zijn andere manieren om van mening te wisselen en in discussie te gaan zonder dat misschien ongewild meer herrie ontstaat dan dat er wat uitkomt.

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:57

zijn we nu ineens jaloers omdat we het ergens niet mee eens zijn! Verward nee hoor dofuzz ik ben zeer blij met mijn eigen quartertje. Knipoog (of waar je dan ook op doelt) en kijk tegen niemand niet op. (sorry)! het gaat erom dat bij ons op stal wij altijd (al jaren) gezellig gaan kijken met ook MINDERJARIGEN (zie mijn eerdere reacties) die dat nu niet meer kunnen. jaloers... haha op wie dan wel?!? sorry hoor... Haha!

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:28

spinninggirl,

eerst leren lezen en dan je brein aan de gang zetten en dan pas woorden gaan tikken; herlees mijn vorige post nog 'ns en zeg dan eens waar die van jou op slaat.

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:31

dofuzz schreef:
spinninggirl,

eerst leren lezen en dan je brein aan de gang zetten en dan pas woorden gaan tikken; herlees mijn vorige post nog 'ns en zeg dan eens waar die van jou op slaat.

dan denk ik dat jij niet kunt lezen... enne leren lezen hoef ik niet hoor! Knipoog

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:38

"jaloers vanwege het niet bezitten van dezelfde middelen" laat me niet lachen...daar doel ik op! Knipoog

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:50

dofuzz schreef:
maar dat NRHA reiners dat hier doen betreur ik ten zeerste

In welk opzicht wijken NRHA reiners af van 'gewone' reiners of lees: 'gewone' mensen?
Zijn die anders? Sigaar

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:03

storrum schreef:
dofuzz schreef:
maar dat NRHA reiners dat hier doen betreur ik ten zeerste

In welk opzicht wijken NRHA reiners af van 'gewone' reiners of lees: 'gewone' mensen?
Zijn die anders? Sigaar

dat is nu precies wat ik bedoelde... Haha!

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 08:05

[/quote]

Zijn die anders? Sigaar[/quote]
dat is nu precies wat ik bedoelde... Haha![/quote]

binnen bokt zijn ze op z'n minst een minderheid en aangezien minderheden (soms positief) gediscrimineerd worden in dit land dacht ik dat ze meer zouden samenklitten. dat was de insteek maar aangezien ik een ettertje ben kun je het inderdaad best anders interpreteren. feit is dat er nergens anders hetzelfde niveau in reining gehaald word als binnen NRHA.

LADSGORUF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:02

Het enige waar ik moeite mee hebt gehad was dat een gewone DRHA wedstrijd niet meer alle dagen makkelijk toegankelijk was voor minderjarige en ook voor de familie leden van de leden zelf, op de vergadering heb ik gevraagd of ze daar iets aan konden doen en dat is idd gebeurd, alles is verder uit verband getrokken en als de mensen vinden dat als ook ik mijn mening geeft vijandig ben so be it...ik heb genoeg middelen voor mezelf en jaloers ben ik nog nooit op iemand geweest, als ik bedoel dat ik iemand verder niet wenst te kennen wil dat niet zeggen dat ik niet weet wie het is maar dat ik geen behoefte hebt om verder bij die persoon op de koffie te gaan, zoals ik al eerder zei het hele gedoe is uit verband getrokken en de antwoorden van de mensen die alles zo kortzichtig hebben gelezen hecht ik al helemaal geen waarde aan...
aan dofuzz..ik heb het niet echt over geld prijzen want ik mag zelf ook bepaalde klassen niet meer starten dus snap je punt, ik bedoelde meer op iets leuks wat gesponsord word ( en niet alleen een tube cowboy magic)...
Dus verder wil ik het hier gewoon bij laten en de mensen die mij echt kennen weten dat ik niet vijandig ben en dat vind ik het belangrijkste, wat een ander van mij vindt kan ik toch niet veranderen en dat is een ieder goed recht....
Verder wil ik alleen nog zeggen wat ik heb geleerd van mijn grote voorbeeld " NIET ZEVEREN MAAR RIJDEN " en daar ben ik van plan mij verder ook aan te houden...
WenE alsnog bedankt voor het aanpassen van de entreefee...
Een ieder nog hier op bokt, succes verder met jullie discussies....

spinninggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:38

@doffuz,
denk je nou echt dat mensen er wakker van liggen dat je een ettertje bent? hahahahahahahaha,
wat een zielige uitspraak. wij hebben het hier over een de wedstrijd in oirschot en het zal me worst wezen dat jij een ettertje bent! Knipoog

@LADSGORUF,
fijn te horen dat er goede punten zijn besproken op de vergadering. een aantal van ons zijn lid dus kunnen we toch met een aantal komen kijken. Vingers aflikken (dat hebben jullie goed geregeld Haha! )
rijd je ook mee? dan roepen we voor jou extra hard! Knipoog

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 10:45

@doffuz,
vind je jezelf nou heel wat of komt het alleen zo over door je posts? Vork
zeg effe welk startnummer je hebt dan kunnen we jou ook toejuichen, want volgens mij kunnen we van jou nog heel veel leren! Dromen
laat de mensen gewoon hun mening geven en ga niet arrogant lopen doen aub.
we hebben het hier over de wedstrijd in oirschot en hoeven niet op de hoogte gebracht te worden over het feit dat jij een "ettertje" bent...

@LADSGORUF,
jou gaan we zeker aan moedigen, want ik weet dat ik van jou nog WEL heel veel kan leren! Knipoog

WenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:18

Moderatoropmerking:
Cross post

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 14:17

LADSGORUF schreef:
Verder wil ik alleen nog zeggen wat ik heb geleerd van mijn grote voorbeeld " NIET ZEVEREN MAAR RIJDEN " en daar ben ik van plan mij verder ook aan te houden...

Volgens mij is die net iets anders nl.: "Niet l*llen maar rijden" Haha! Knipoog

WenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 15:23

idd, dus hierbij het laatste nieuws van de show.........
De toegang tot het evenement bedraagt € 5 per dag, een passe-partout € 15. Kinderen, jeugd t/m 18 jaar en leden van de DRHA en NRHAB hebben gratis toegang. Het volledige programma is te vinden op http://www.drha.nl.
Laatst bijgewerkt door Vera op 24-10-07 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Cross post met EV, alleen aanvulling laten staan

LADSGORUF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 10:15

Jolande schreef:
LADSGORUF schreef:

Volgens mij is die net iets anders nl.: "Niet l*llen maar rijden" Haha! Knipoog

ja dat bedoelde ik ook "l*llen" alleen probeerde het een alsnog een beetje netjes te houden, Pling

en aan spinninggirl, ik rij met 2 hengsten mee, de ene heb ik al 11 jaar en die doet het nog steeds lol,
en de andere is een hengst wat veel wedstrijdstress heeft gehad bij iemand anders en nu weer een beetje op de goede weg is en die een 2e kans verdient want dat is een superlief dier...
ben er iedere dag alleen vrijdag en zaterdag rij ik ze beide in 1 klas, de andere dagen 1 per dag, hou ik ze wat langer heel Pling
Ladsgoruf komt uit die 2 voort een ieder die mij kent weet dat, de ene is een Lad's 50 x Blondy's Dude,
en de andere is een Lil Ruf Peppy, vandaar " lad's go ruf "
zoals ik al eerder heb gezegd ik ben nooit zo van discusseren op een site doe dat liever in persoon maar was het gewoon met een aantal dingen niet eens en wilde kijken wie mijn mening deelde, en voor die mensen heb ik de vraag gesteld op de vergadering om iets aan de entree fee te kunnen doen...

voor verder die rijden allemaal succes en gas erop!!

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:21

hee, dit is nu aan de gang bij ons in de manege het is er écht heel erg druk!
Als ik naar mijn ga pony kan 't amper omdat er overal auto's staan! Huilen van het lachen