Dat paard is gewoon echt genieten met crossen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat paard is gewoon echt genieten met crossen
En ook al zou ik foutloos rond rijden in de cross en mijn springen, mijn dressuur is niet goed genoeg met Sunny.
renskek schreef:MJ, dat is lief van jeEn ook al zou ik foutloos rond rijden in de cross en mijn springen, mijn dressuur is niet goed genoeg met Sunny.
Goedzo, eventinggek! Hopen dat je er wat moois van kan maken

)

Scum schreef:Ja, maar gevoelsmatig vind ik dat het artikel erg neigt naar de winnende combinatie uit brabant.
.
. Ik kan me er persoonlijk niet echt aan storen dat er voornamelijk Brabanders genoemd worden. (en nee dat is niet omdat ik zelf Brabander ben
). Zaterdagavond dan liggen ''de harde feiten'' op tafel en dan zullen we zien of de genoemde Brabanders de verwachtingen waar hebben kunnen maken
Scum schreef:Het was maar een opmerking Altos, gewoon zoals het op mij overkwam. Niet meer en niet minder dan dat
. Maar op druilerige vrijdagmiddagen op kantoor kan ik me nog weleens vastbijten in ''gewoon een opmerking''
. sfranken schreef:Klasse L
Jan van Beek
Sanne Platte Wordt Anouk van Gerven
(had verder op mijn lijstje staan Jasper de Kruyf, Anouk van Gerwen en Nienke Otjens)
Klasse M
Albert Voorn
Sanne Platte
(had nog op mijn lijstje staan Henrieke Boonzaaier, Suzanne bouten en Alice Naber. Tim Drummen staat niet op de deelnemerslijst, als hij wel start vervangt hij Sanne Platte in mijn lijstje)
Klasse Z
Jan van Beek
Nienke Otjens
Lielle schreef:L: Nienke Otjens, Jan van Beek (reserve Anouk van Gerwen)
M: Henrieke Boonzaaijer, Albert Voorn (reserve Jan van Beek)
Z: Nienke Otjens, Tarik van Boggelen (reserve (Jan van Beek, Dian Pijnen)

Yeah, ik ben niet eens onderaan geeindigd met mijn ene punt!
Bento, van harte met de eeuwige roem, het is je gegunt.
AnneMieKe_89 schreef:Laat ik ook eens wat gokken
L: Nienke Otjens of Margo van Nijnatten
M: Wolfer de Jonge of Albert Voorn
Z: Jan van Beek of Nienke Otjens
Buiten de bovengenoemde denk ik dat Suzanne natuurlijk ook wel veel kans maakt in het M!
Zal in ieder geval voor je duimen EG