Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rijdt dat nou echt lekker?
ja heerlijk je zweetvoetjes krijgen de hele tijd een goeie ventilatie
(grapje)
Tijdens een trektocht met een journaliste dacht ik dan ook gevrijwaard te zijn om met mijn neus in het blad te komen. Want ja in een paardentijdschrift iemand zetten die met sandalen op zijn paard zit. Maar helaas ik sta er wel in en je kan bijna niet zien dat ik sandalen aan heb.

en woon er in; doe de stallen, de tuin, boodschappen, dit alles met de veters los, als instappers, rijden, echt alles.
uiteraard, en van die paddings op kont en knie. linky schreef:Wat doen jullie toch met die Ariats?
En daar kunnen ze blijkbaar niet tegen. Andere (veel goedkopere) schoenen die hetzelfde behandeld en gedragen worden gaan soms 4-5 jaar mee, en de Ariats maar een jaar als je ze vaak draagt.
) volledig vergoed had gekregen.
Judith_ schreef:Als ze dan ook nog iets goedkoper zouden zijn...

Het was even wennen, omdat de boord ietsje hoger en dikker is dan bij de Ariats. En ze zijn zo mooi lichtgrijs, dat je bang bent om ze vies te maken!
Herkenbaar inderdaad!carola schreef:M'n Ariat's waren (alweer) helemaal versleten, dus volgend seizoen ga ik het proberen met sterke bergschoenen van Lowe en beugels die mijn hele voet ondersteunen ipv m'n EZrides.