Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jan_Trel schreef:Het moet voor iedere insider en buitenstaander onderhand duidelijk zijn dat ik het niet makkelijk heb met zo'n stel idoten om mij heen.![]()
![]()
![]()
gaf de aanstichter aan. Jan_Trel schreef:Het moet voor iedere insider en buitenstaander onderhand duidelijk zijn dat ik het niet makkelijk heb met zo'n stel idoten om mij heen.![]()
![]()
![]()

Citaat:In elk geval zie ik mezelf niet als dienstverlener.Buiten het feit dat ik buiten vrijwilliger ook nog eens deelnemer ben/was ben ik een hele slechte keuze als het gaat om dienstverlening als ik eigenlijk niet werk
dirkje schreef:maar als vrywilliger ben je op dat moment wel het reclameblaadje voor wran/swrn, toch!?
dirkje schreef:toen jy nog deelnemer was van wedstryden, hoe wilde jy toen behandeld worden?
verwachte je ook enige service , hulp/ tekst en uitleg?
dirkje schreef:waarom ben je eigenlyk vrywillig geworden als je slecht bent in dienstverlenen?
Citaat:Heb het idee dat je een beetje om de brei heen aan het dansen bent.
DubbelDun schreef:Hé de ij doet het weer

dirkje schreef:[toen ik ergens eerder in dit topic een antwoord van jou las, had ik zoiets van "nou, dit is een vrijwilliger die ik liever niet tegen kom".
dirkje schreef:Ik beschouw me namelijk zelf wel als een klant als ik deelneem aan een wedstrijd.
dirkje schreef:Ik verwacht echt geen knippende schaar reactie van een vrijwilliger, maar na het lezen van jou antwoorden werd ik echt niet vrolijk.
Anya schreef:Alles is toch wel gezegd of niet.
dirkje schreef:Je bent zelf met het geneuzel begonnen, want echt waar, ik krijg het gevoel dat het je alleen om de schouderklopjes ging