eh vraagje... ongesteld en wedstrijden..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Re: eh vraagje... ongesteld en wedstrijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:25

Djilan schreef:
HC, dit is niet relevant wat betreft de gestelde vraag.

Zie het dan maar als een ongestelde vraag Cool

hc

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:27

Huertecilla schreef:
Djilan schreef:

hc

ROFL
Heel scherp!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:46

Huertecilla schreef:
Djilan schreef:

hc

en dus hoeft die niet geplaatst te worden Tong uitsteken daar heb je andere topics voor

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:46

naiade schreef:
en anders duik je toch gewoon de bosjes in
zoveel bos op endurance wedstrijden zo'n kurk aan een takje vind niemand meer terug

Misschien ziet iemand het wel aan voor een rood lintje Schijnheilig

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:47

wennie schreef:
naiade schreef:
zoveel bos op endurance wedstrijden zo'n kurk aan een takje vind niemand meer terug

Misschien ziet iemand het wel aan voor een rood lintje Schijnheilig

ieeee, moet er niet aan denken zeg, bah

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:32

Mischien ben ik een uitzondering hoor, maar wie moet nou in hemelsnaam iedere 2-3 uur z'n tampon verwisselen? Dan gebruik je toch een te kleine maat? Of je hebt poliepen en dus uitzonderlijk hevige bloedingen waarmee je naar een dokter moet.
Tampons mogen volgens de gebruiksaanwijzing (meen ik) 4-6 uur blijven zitten, daar kom je toch ruimschoot mee uit dan? En 's nachts zit zo'n ding trouwens ook een uurtje of 7-8. Ik neem tenminste niet aan dat je de wekker zet om om 2 uur even je kurk te gaan verwisselen...

Het enige wat lastig is bij het rijden is dat het touwtje kan gaan schuren. Dat moet je dus ook even netjes 'opbergen'.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:33

Jep, even de flapjes eromheen vouwen.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 21:04

Ibbel schreef:
Mischien ben ik een uitzondering hoor, maar wie moet nou in hemelsnaam iedere 2-3 uur z'n tampon verwisselen? Dan gebruik je toch een te kleine maat? Of je hebt poliepen en dus uitzonderlijk hevige bloedingen waarmee je naar een dokter moet.

Eh... ik ga niet in discussie, maar morgen is de ban van arabesk afgelopen en dan mag ze alles persoonlijk toe komen lichten Haha! Cool

Zelf denk ik dat je op een endurance wedstrijd al snel een uur of 7 bezig bent en flink veel in beweging bent. In bed beweeg je toch minder en dan kan zo'n ding misschien langer mee?

En verder wil ik er niet aan denken....
is er een manier om dit topic weg te halen uit de lijst die tevoorschijn komt als ik op 'mijn berichten' klik?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:20

arno8 schreef:
Zelf denk ik dat je op een endurance wedstrijd al snel een uur of 7 bezig bent en flink veel in beweging bent.

Zoals al vaker gezegd is: tussendoor heb je rustpauzes op de vetgates, dus er is prima gelegenheid om naar het toilet te kunnen, net als wanneer je thuis of op je werk bent.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:26

Hilli schreef:
naiade schreef:

Juist ja....Misselijk
(en ik zou het echt onwijs ranzig vinden als je zoiets zou doen.. kurk in een plastic zakje en mee in je broekzak of jaszak ofzo...)

Dat heeft ook een zeker risico Nagelbijten / Gniffelen. Ben zo ooit nog eens na een halve week een bananenschil tegen gekomen in een jaszak die ik volkomen was vergeten Nagelbijten / Gniffelen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 21:29

iel!!

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 09:01

Hilli schreef:
naiade schreef:

Juist ja....Misselijk
(en ik zou het echt onwijs ranzig vinden als je zoiets zou doen.. kurk in een plastic zakje en mee in je broekzak of jaszak ofzo...)

Maar Arno8, zoals je ziet hoeft het dus geen probleem te zijn voor je vriendin. Succes met de wedstrijd!

nou dat vind ik ranzig zo'n ding mee slepen

Maar zoals er al gezegd word, je kan toch makkelijk een paar uur zo'n ding in houden.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 09:21

Maanling schreef:
Ja, maar die zijn erg heftig en worden volgens mij niet zomaar gegeven. De reden 'ik moet 3-4 uur op een paard zitten' zullen voor de dokter niet goed genoeg zijn.

nee als je dat zegt zal hij het misschien niet goed vinden inderdaad... maar ik heb ze een keertje meegenomen omdat ik op fietsvakantie ging en ik had er geen last van hoor. dat is heel persoonlijk denk ik net als de morning after pil. niet iedereen gaat daar van kotsen

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 09:53

Die pilletjes zijn echt niet heftig hoor, en je krijgt ze bijv. ook gewoon mee als het niet goed uitkomt met je vakantie. Lachen Ik heb ze zelf wel nog nooit gebruikt, maar een vriendin van me wel ooit.

Ik moet er zelf niet aan denken om ongesteld te zijn op een wedstrijd, lijkt me verre van prettig en praktisch. De pil doorslikken vind ik toch het handigste, hoef je er nooit bij stil te staan. Knipoog

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 10:04

naiade schreef:
nou dat vind ik ranzig zo'n ding mee slepen

Maar zoals er al gezegd word, je kan toch makkelijk een paar uur zo'n ding in houden.

Tja, ik vind dat eerste echt geen argument om dan maar een kurk 'aan een tak te hangen'. Maar goed, het irriteert me dan ook enorm dat mensen zoveel troep kunnen laten slingeren i.p.v. het netjes weg te gooien - ik denk dat ik wat bevooroordeeld ben.

En met je tweede punt ben ik het wel eens: tampons hebben over het algemeen voldoende absorptievermogen om een wedstrijd mee uit te kunnen rijden. Evt. kun je nog een surfplank in je slipje schroeven, dan zit je helemaal goed - al zou ik daar persoonlijk echt niet aan moeten denken i.v.m. openrijden enzo.