[SGW] Welke crosshelm heb jij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: Welke crosshelm heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 09:12

Moli schreef:
Ik rij momenteel met een gpa (springen, wacht nog heel even met crossen tot ik een cross helm heb). Moet zeggen dat ik me er helaas niet meer zo veilig mee voel. Ik heb hem nu een paar weken, zat eerst heel lekker, maar nu is hij te groot. Gaat al dat geld. Vandaag gevallen tijdens springen op mijn gezicht met de klep op mijn neus (vandaar dat ik nu een cross helm wil). Ik heb al twee neus operaties gehad, wil liever niet nog een. Mijn neus doet nu behoorlijk pijn. Ik denk er aan om of een gatehouse of een champion te kopen.

Je kunt er een groot maandverband in doen en je hebt van die speciale dingetjes om hem beter te laten zitten......

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:08

Ik moet ook nog steeds aan de echte crosshelm. Rij nu nog met een GPA (titanium volgens mij), maar die klapt met een afsprong wel naar voren zodat ik niet meer zoveel zie Clown

Heb gelukkig nog genoeg tijd om te zoeken voor het begin van het volgende seizoen! En dan koop ik er gelijk zo'n BP met blokjes bij, die heb ik in Ede al bij Canter gepast en die zat wel heel lekker! (rij nu nog steeds met 1 van 10 jaar oud...schaam)

Dus Canter, ik kom binnenkort wel even mijn bankrekening bij jou uitstorten! Vork Kreeg ook nog 2 van die crossdekjes voor mijn moeder voor mijn verjaardag 3 jaar geleden, ben er nog steeds niet uit welke kleur Bloos

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:12

GPA
Van Wikipedia
Ga naar: navigatie, zoek
Afkorting voor:

GigaPascal
Groen Progressief Akkoord
Ground plane-antenne
Merk integraalhelm

weten we nog niet waar het voor staat...

Misschien wel net als de GPG beugel.....gerrie, peter en gerard ofzo Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 22:39

GPA is een producent van motorhelmen, is ook hetzelfde logo. Maar meer kan ik nog niet vinden.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 07:59

klopt ik heb een helm van GPA voor mijn scooter (motorhelm) een hele mooie licht blauwe bijpassend bij mijn scooter Haha!
Bij aankoop kwamen we meteen tot de conclusie dat de cap minstens 100 euro meer is voor de merknaam pikeur.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:29

Heb ook geen idee waar GPA voor staat.

Morgen ga ik mijn crosshelm aanschaffen. Mijn groene casco helmen (had er 2) zijn verkocht, dus die euries worden meteen in een nieuwe crosshelm gestopt... Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:42

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 10:09

Ik heb gisteren bij Canter de Gatehouse Airflow Professional aangeschaft.
Fijne helm voor een fijne prijs.
Heb nu een zwarte fluwelen hoes. Eentje met de juiste kleuren moet nog besteld worden.

Zit toch wel lekker stevig zo'n helm.... Bloos