piecon schreef:De bedoeling is 's morgens een POR van 15 kilometer en 's middags een complete MA en PTV.
Als het goed is zal het op 6 april gehouden worden.
Ik hou jullie op de hoogte!!
Ik doe mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
piecon schreef:De bedoeling is 's morgens een POR van 15 kilometer en 's middags een complete MA en PTV.
Als het goed is zal het op 6 april gehouden worden.
Ik hou jullie op de hoogte!!
Gilbey schreef:Natuurlijk ben ik dan ook aanwezig.
Verder ben ik ook bezig met een 1 daagse TREC tijdens de Farm & Country Fair in Aalte.
Dat word op zaterdag 21 juni 2008.
Bojangles schreef:Waar ligt Aalte? Routeplanner kent alleen Aalten
Gilbey schreef:Natuurlijk ben ik dan ook aanwezig.
Heel misschien wel met Beggars row, dan kan hij ook ervaring op doen.
Verder ben ik ook bezig met een 1 daagse TREC tijdens de Farm & Country Fair in Aalte.
Dat word op zaterdag 21 juni 2008.
Er zal ook een info stand zijn over de TREC met ,hopelijk weer, demostratie's.
Dit jaar begin ik er wel vroeger aan, de 2 weken van vorig jaar waren wel erg hecties, maar het was wel leuk
Citaat:haha.....schrijf Hans en mij maar vast in!!
, die onderweg was voor zijn werk.piecon schreef:Ik ben trouwens ook van plan vanaf volgend jaar april/mei lessen PTV te gaan geven.
Voor iedereen die het eens wil proberen....
piecon schreef:Ik ben trouwens ook van plan vanaf volgend jaar april/mei lessen PTV te gaan geven.
piecon schreef:Is genoteerd!!
Nou eigelijk alle oefeningen die je in de PTV krijgt oefenen of aanleren. Het is bij mij thuis. Ik heb een waterbak, een opsprong ,een afsprong en verder alle hindernissen die je krijgt bij de PTV
Jorie schreef:Leuk!! Maar waar is bij jou thuis?
piecon schreef:Ik ben trouwens ook van plan vanaf volgend jaar april/mei lessen PTV te gaan geven.