Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marieke schreef:Nou Slootje... door het plaatsen van jouw berichtje is in mijn ogen meteen de hele discussie beeindigd
leemax schreef:@rob, Ik heb met eigen ogen gezien in denemarken hoe het duitse team hun paarden inrijdt en als dat volgens jou de weg is naar de top, dan stop ik vandaag nog met deze mooie tak van sport.
Wanneer de redenatie achter het geheel, om de duitse coach te citeren "als je geen bloed ziet is er niets aan de hand" zakt bij mij mijn broek af en denk ik dat je op die manier volledig de plank mis slaat.
Overigens denk ik ook niet dat jij die manier van trainen, jou een beetje kennende, ambieert.
leemax schreef:En wat heb je vervolgens hiermee gedaan ??@rob, Ik heb met eigen ogen gezien in denemarken hoe het duitse team hun paarden inrijdt [/u].
sflj schreef:Moeten kinderen ons land/sport dan ook al gaan vertegenwoordigen?

Weet 't niet...
DubbelDun schreef:leemax schreef:En wat heb je vervolgens hiermee gedaan ??@rob, Ik heb met eigen ogen gezien in denemarken hoe het duitse team hun paarden inrijdt [/u].
superpony schreef:Misschien ben jij Rob een goeie scout?? Met enkele anderen?
superpony schreef:De meeste jeugdruiters zullen te laat ontdekt worden in de western denk ik nog.
Wranglerbutt schreef:Je kunt het wel ridikuliseren, maar het heeft weinig nut om hier zielig te gaan roepen 'maar hullie' als je dáár de gelegenheid had om er iets aan te doen.Straks wordt het jeugdteam nog verweten dat ze niet zijn weggelopen van het EK uit protest tegen de vermeende dierenmishandeling van andere teams
leemax schreef:En daar schort het IMO dus ook aan. Het draait nu veel te veel om de ouders. Het is leuk als die er de tijd en energie (en het geld) voor hebben, maar het moet niet nodig c.q. verplicht zijn.Overigens hebben we nog wel ff een maandje moeten nadenken, want het heeft toch wel een impact op het gezins leven wanneer je elke maand een verplichte training hebt, hele zondag weg met het hele gezin. Tussendoor nog de nodige al dan niet verplichte wedstrijden en even ingelaste trainingsweekenden. Om nog maar te zwijgen over de financiele kant van het verhaal. Ik heb ook gewoon een baan in de bouw en met drie kinderen probeer je alles evenredig te verdelen.
Vandaar het bekende bijbaantje om de hobby te bekostigen.