[WN] Hey, Wolfje hier! Mijn eerste 2 weken!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hey, Wolfje hier! Mijn eerste 2 weken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 20:38

Leuke foto Ruth, bedankt! Ik hoop dat je een leuke week gehad hebt bij ons op stal!
Ehhhh Thorretje, eerst effe af komen rekenen, dan is 'ie van jou hoor Haha! (grrrrrapje, onbetaalbaar!)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 21:50

fijn dat het zo goed gata met wolfje!!!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 22:57

Tof om te zien dat het goed gaat en dat Wolf goed terecht is gekomen bij jullie weer. En dat Dick en Wolf een klik hebben. Reuzebelangrijk.

Even off topic:
Ik kan helaas niet naar de koeienclinic de 11e (zou wel leuk zijn geweest, ook zonder paard). Ik heb dan vergadering. En eh.. Bri volgens mij ook. Tenzij een datum is vervallen en ik een mailtje heb gemist of zo.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 07:51

Die wolfje, die heeft het maar goed getroffen!
Fijn ,dat het zo goed gaat!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:02

Ziet er al aardig "thuis" uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 08:02

Volgens mij doet dat vlekkenmonster een wedstrijd hartjesveroveren samen met onze Leo. Normaliter is Leo het populairste paard omdat 'ie zo lief hinnikt (ja naar iedereen) en met iedereen wil kroelen, maar Wolf is 'm in een paar weken tijd dus gewoon voorbijgestegen in het hartjesklassement.
Schaamteloos, die pony... Haha!
Hij hinnikt als je binnenkomt, die oortjes zijn niet naar achteren te meppen, en zelfs al loopt 'ie nét in het gras, als je 'm roept komt 'ie aangerend.
Echte Pennypony...
Lovers

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:17

Sonja schreef:
Volgens mij doet dat vlekkenmonster een wedstrijd hartjesveroveren samen met onze Leo. Normaliter is Leo het populairste paard omdat 'ie zo lief hinnikt (ja naar iedereen) en met iedereen wil kroelen, maar Wolf is 'm in een paar weken tijd dus gewoon voorbijgestegen in het hartjesklassement.
Schaamteloos, die pony... Haha!
Hij hinnikt als je binnenkomt, die oortjes zijn niet naar achteren te meppen, en zelfs al loopt 'ie nét in het gras, als je 'm roept komt 'ie aangerend.
Echte Pennypony...
Lovers

Ik zal mijn eigenwijze merrietje eens langsturen voor een cursusje 'people management' van jouw pennyventje Clown

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:03

Aaachchch ... Wolfje is een PennyPaint of een Painted Penny of whatever. Wat een poepie!