[WN] [Shet] Ophelia@western.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Re: [Shet] Ophelia@western.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:05

Mariss schreef:
Wat een negatief gedoe weer, je kan het ook op een vriendelijke manier brengen. Knipoog

Ziet er leuk uit Tam, heb niet echt verstand van western, maar iedereen moet ergens beginnen en Ophel moet er ook nog aan wennen! Lachen

Misschien wel negatief, maar we proberen TS duidelijk te maken dat dit echt niet kan. Maar blijkbaar wordt daar weinig gehoor aan gegevan gezien het feit dat ik nog geen reactie heb op mijn post.
Mijn bedoeling is niet TS de grond in te boren, maar je ziet zelf toch ook wel dat deze ruiter veel te groot is? Er zijn zoveel mogelijkheden met Shetjes. Zoek een klein ruitertje, ga mennen, ga VD doen... Maar rijden kan met deze cobinatie van ruiter / paard gewoon echt niet.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:54

Ik vind het er niet echt goed uitzien.
Ik vind Shetlanders toch niet echt iets voor de western, de zadels zijn vaak bijna net zo groot als de pony zelf. (wat ik tot nu toe heb gezien dan)
Aan de pony kan je op de foto's ook wel zien dat die niet zo blij kijkt...jammer.

Maar er zijn nog zat andere dingen die je met een Shet kan doen. Westernrijden kan je in ieder geval beter op een iets grotere pony doen.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 13:07

LiNdA1986 schreef:
Ik vind het er niet echt goed uitzien.
Ik vind Shetlanders toch niet echt iets voor de western, de zadels zijn vaak bijna net zo groot als de pony zelf. (wat ik tot nu toe heb gezien dan)

Inderdaad. Op de tweede foto (als ik het goed heb) kan je goed zien dat het zadel niet past. HEt ligt op de schouder, maar kan niet verder naar achter, dan ligt het op de nieren. Een kleiner zadel is geen optie, dan past de ruiter er niet meer in...

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:15

Het meisje is precies goed, Ze moet niet zwaarder/groter worden.
En zoals voorgangers al zeggen.. het zadel is teklein voor de amazone.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:22

De TS is nu 2.5 week op vakantie, vandaar dat ze niet reageert Knipoog

Ik heb Isa er in het echt op zien zitten, met en zonder zadel, en ze past er echt heel leuk op. Over het zadel kan ik niets zeggen, ik ben geen westernruiten, maar het meisje past er príma op, Mischien dat het op de foto's wat anders oogt, maar dat valt ook wel weer mee Lachen

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:54

Lunaa schreef:

Tegenstrijding. Ze past precies, maar het zadel is te klein? Het zadel past precies op de pony. Dat betekend dus dat de ruiter gewoon te groot is... Knipoog

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:47

eilleen333 schreef:
Lunaa schreef:

Tegenstrijding. Ze past precies, maar het zadel is te klein? Het zadel past precies op de pony. Dat betekend dus dat de ruiter gewoon te groot is... Knipoog

Zo kan je het ook noemen Tong uitsteken

_Tornado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 06:59

Ik vind ook dat het meisje te groot is, maar verder wel leuk ponytje