Mijn pa is accountant, maar ik heb er de ballen verstand van
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn pa is accountant, maar ik heb er de ballen verstand van
Francis schreef:.. en als je wel net zo'n accountant zou zijn als je pa, maar je pa is gewoon een beroerde accountant, dan ben jij dus ook een beroerde accountant...

Soet schreef:Is Ben (zie vorige pagina) toevallig de vroegere lesgever van de TS? Wat ik volg het even niet meer
JoyRider schreef:[edit] Overigens wil ik niet zeggen dat Coosje niks zou kunnen hoor! Heb ik werkelijk geen idee van [/edit]
)
) (ik heb ooit één keer, geheel tegen m'n princiepes in, met gympen gereden en ook dat was op foto vast gelegd.. ik zei toen tijdens het maken van de foto's al 'Oh, wat ga ik daar een commentaar op krijgen op Bokt!' Gelukkig kon een toeschouwer toen bevestigen dat er wel speciale veiligheidsbeugels aan dat zadel zaten, met korfjes om de beugels, anders was het mij net zo vergaan. En terecht, want het is gewoon gevaarlijk. Dat weet je nu en hopelijk houd je daar in de toekomst rekening mee als je naar stal gaat. Liever zweetvoeten dan een gebroken nek toch?) Rob_H schreef:Ik heb Sam net de foto,s gemaild en tja hij schaamde zich een beetje dat hij een Tinker is.
Heb hem duidelijk gemaakt dat het niet aan het Tinker zijn ligt.
Ariebren schreef:Iedereen denkt er verstand van te hebben, maar de enige die weet wat Coosje nu kan, heeft ze mee gekregen van haar vader.

)