[WN] western meeting/video trainings banden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 11:55

Fijn dat het de 22ste is geworden! Het kan zijn dat mijn "better half" ook meekomt. Hij is geen bokker, maar verder wel heel lief Knipoog EN geinteresseerd in het westerngebeuren, uiteraard !

Ik heb net een heel stel paardenspullen van de hand gedaan die niet pasten, of die vervangen zijn. Maar ik ben zelf wel nog op zoek naar bepaalde dingetjes, dussss .... Haha!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-02 17:57

Mac schreef:
Fijn dat het de 22ste is geworden! Het kan zijn dat mijn "better half" ook meekomt. Hij is geen bokker, maar verder wel heel lief Knipoog EN geinteresseerd in het westerngebeuren, uiteraard !

Ik heb net een heel stel paardenspullen van de hand gedaan die niet pasten, of die vervangen zijn. Maar ik ben zelf wel nog op zoek naar bepaalde dingetjes, dussss .... Haha!

kijk !
Nog meer mensen.. al dan niet 'bokker' Haha!

En het zal zo onderhand wel een leuke 'ruilbeurs' gaan worden... we mogen nu al wel een 'veiling meester' gaan kiezen Haha! anders willen er straks natuurlijk 2 mensen dat 'ene' ding hebben Knipoog
dus zal het dan, denk ik, tegen bieden... of loten Verward moeten... ? Cool

groetjes Jolanda

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:58

Oh, als ik kom heb ik nog wel wat showjasjes om mee te nemen... een donkerblauwe met wit borduursel (heel mooi, baal dat 'ie te klein is!), een mintgroene met goudkleurige knopen en een korter zwart jasje met kraag, zakklepjes en knopen van 'slangenprintflueel'.
Als je al geïnteresseerd bent... foto's komen binnenkort.