Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Broncoyboy schreef:dus dan heb je geplet haar, maar ook nog nat,dan wacht ik wel tot er een beter model op de markt komt, zolang blijf ik maar op mijn kont vallen,die is zwaarder dan mijn hoofd,want daarboven is het aardig al dement,dus who cares, its just granny
Romkabouter schreef:

Sonja schreef:Waarom zonder? Dat hoofd moet toch omlaag?
Yosan schreef:Dan zou je ook niet verzekerd zijn als je je paard over de weg vervoerd van bijv. wei naar wei,aan een halster.Wist je trouwens dat je ook niet verzekerd bent als je paard geen bit
in zijn/haar mond heeft.
Tinkerloos schreef:Totally of-topicAls je in de auto zonder gordel rijd,en je krijgt een ongeluk,dan ben je ook verzekerd,terwijl die gordel WEL verplicht is..

nienke_92 schreef:Ooit heb ik wel eens gelezen dat je zonder cap western kunt rijden, omdat een westernzadel zo goed zit dat je daar niet uit kan vallen.
nienke_92 schreef:Ga je dan gewoon niet rijden, of heeft jouw hoofd zulke bijzondere eigenschappen dat het bij heet weer niet kapot kanMaar ik heb ook altijd een cap op (behalve als het echt snikheet is).

nienke_92 schreef:Ooit heb ik wel eens gelezen dat je zonder cap western kunt rijden, omdat een westernzadel zo goed zit dat je daar niet uit kan vallen.
!