[WN] Scorpio 'anders'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Vanes_

Re: Scorpio 'anders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 18:51

Ik val vast in de herhaling ,maar wat een vette foto's en een waanzinnig mooie arabier.
Vooral de laatste foto is Kwijl !

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 19:09

Wat een waanzinnig prachtige foto's!!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:27

Wat een extrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeem gave foto's Kwijl

LISAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:35

Wat een geweldig mooi paard! Vooral die laatste foto is echt.. *kwijl* Tong uitsteken

zoetiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:37

Wat een prachtig paard heb je Haha! Bij de foto's met de bal dacht ik dat het echt een kauwgombal was Clown Ik snapte al niet hoe het kon. Todat ik bedahct dat het een bal was Koe

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:37

Ja hee, na 3 pagina's heb ik echt niets meer toe te voegen. Wat een onwijs, überlekker kwijldier zeg.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:39

Wat een geweldige foto's van een geweldig paard.

Dees1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:40

Wat een super mooi paard Haha!

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 23:07

iedereen enorm veel dank voor de complimenten: Scorpio loopt nu natuurlijk gruwelijk naast zijn schoenen Haha! Knipoog Hij had behoorlijk wat pret die dag en dat zie je echt mooi terug in de foto's. Een van de mooiste complimenten vind ik nog wel: echt een happy horse! Dat is voor mij de grootste beloning, een paard wat blij is, gelukkig is en goed in zijn vel zit.

@zoetiej: hihihihihi leek net echt he die kauwgombal, zo groot heb ik ze ook nog nooit geblazen! Haha! Knipoog Clown

@jesslam: ik ben zo gruwelijk benieuwd naar de veulentjes! Zijn de buiken van Shanna en Kayleigh al enorm aan het worden?

@ Miss_Montana: ja, vorig jaar heb ik met Scorpio in de Bit en Amazone gestaan, beetje 'artistieke rare' foto die ze toen in de Bit geplaatst hadden.

@Maik79: zo'n bal kun je bestellen via fysio zaken geloof ik: google even op fysiobal. Deze had de fotograaf meegenomen voor Scorpio

@ladymagic: hoe krijg ik deze zo..... ehm hard werken, veel aandacht en een dosis enorm veel geluk en mazzel dat het Scorpio is Haha! Knipoog Heb je zelf die Nabob-merrie? Zien!

sandyQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:21

kwijl ...wat een kanjer ,geinig met die bal
jammer dat die bal lek ging

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:22

moooooooooooooooi

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 23:29

Krista schreef:
iedereen enorm veel dank voor de complimenten: Scorpio loopt nu natuurlijk gruwelijk naast zijn schoenen Haha! Knipoog Hij had behoorlijk wat pret die dag en dat zie je echt mooi terug in de foto's. Een van de mooiste complimenten vind ik nog wel: echt een happy horse! Dat is voor mij de grootste beloning, een paard wat blij is, gelukkig is en goed in zijn vel zit.

@zoetiej: hihihihihi leek net echt he die kauwgombal, zo groot heb ik ze ook nog nooit geblazen! Haha! Knipoog Clown

@jesslam: ik ben zo gruwelijk benieuwd naar de veulentjes! Zijn de buiken van Shanna en Kayleigh al enorm aan het worden?

@ Miss_Montana: ja, vorig jaar heb ik met Scorpio in de Bit en Amazone gestaan, beetje 'artistieke rare' foto die ze toen in de Bit geplaatst hadden.

@Maik79: zo'n bal kun je bestellen via fysio zaken geloof ik: google even op fysiobal. Deze had de fotograaf meegenomen voor Scorpio

@ladymagic: hoe krijg ik deze zo..... ehm hard werken, veel aandacht en een dosis enorm veel geluk en mazzel dat het Scorpio is Haha! Knipoog Heb je zelf die Nabob-merrie? Zien!

Gaat nogal! Clown
Was vanavond op stal en Scorpio vertelde het me dat iedereen zijn foto's zo mooi vind! Clown Haha!
Hij vindt zichzelf namelijk ook nogal stoer! Haha!

Wat ik ook nog even kwijt wil is dat hij niet alleen mooi is maar dat hij ook nog eens een superkarakter heeft! Hij staat gewoon tegenover mijn merrie en is hartstikke lief! En kroelen als de beste! Haha!
Vooral als je iets met nepbont aan hebt, oehhh, berg je maar want je komt niet van hem af! Ontzettend lief dat hij is! Ja

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 00:43

Laat ik het zo zeggen.. "geen woorden voor" .. Wat een prachtig paard! Hij is volgens mij flink fanatiek met die bal ofniet haha Haha!. Die foto van achteren is ook orgineel/ leuk Lachen

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:50

Maysie schreef:
Laat ik het zo zeggen.. "geen woorden voor" .. Wat een prachtig paard! Hij is volgens mij flink fanatiek met die bal ofniet haha Haha!. Die foto van achteren is ook orgineel/ leuk Lachen

Heel fanatiek dat hij is! Heel leuk om te zien! Haha!

jesslam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 13:11

@ Krista,

De buiken groeien heel hard. Shanna en Kayleigh lopen niet meer ze waggelen Haha! Ze zijn vandaag nog ff geent. nu maar afwachten

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 15:14

OMG op dat paard mag je trots zijn. Wat een prachtig , geweldig, mooi, tof, glimmend en weet ik niet wat nog meer kwijlpaard heb je. Me bureau is helemaal nat van het kwijl. Echt geweldig deze foto's. Nog veel plezier met hem.

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 15:19

JEZUS MINA!!! wat een beest!!! Kwijl Kwijl Kwijl Super mooie foto`s!! en ook echt een paarje om trots op te zijn Afgod Afgod *LOL* *LOL*

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 17:26

Krista schreef:

Hm, toch maar eens richting opfok dan Knipoog .
Nee, jammer genoeg is het niet mijn merrie, ik heb haar een paar jaar terug een tijdje gereden, ik kan wel even in de "archieven" kijken voor een foto? Laat maar weten dan krijg je ze via PB, ik ben haar uit het oog verloren dus weet niet wie de huidige eigenaar is jammer genoeg en of ze er blij mee zijn als ik hun merrie post.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 17:27

Wat een plaatje!

Die laatsje foto

*kwijlt weg.. *

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 17:39

Tsja, wat kan ik nog toevoegen ...........
Echt geweldig mooie foto's van een geweldig mooi paard.
Die laatste is echt super, hij komt bijna uit mijn scherm Haha!
Die foto waar ie zo op die bal afstuift..............lijkt wel een pitbull Nagelbijten / Gniffelen

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 17:40

WOOW! Wat n ontzettend gaaf paard! Afgod Kwijl Echt 1 om trots op te zijn!
Die foto dat ie in de 'kauwgombal' wil bijten is ook grappig Tong uitsteken

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 20:17

kijk je wekl uit voor diefstal?als je hem op stal zet mag er wel een hoefklem om Clown ,ik buig mij diep en nederig in het stof bij het aanschouwen van zoveel pracht.wauw

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 00:23

westernappie schreef:
als je hem op stal zet mag er wel een hoefklem om Clown ,

auw! die versie had ik nog nooit bedacht! Haha! volgens mij heeft hij zin belagers al eerder opgesabbeld dan dat ze hem hebben overmeesterd hihi

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 00:51

Hij was het er vanmiddag even niet mee eens dat ik het rek dicht deed! Clown
Moest ie even kroelen! Knipoog Haha!

Irissss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 14:14

HOooi krista,, die foto,s va nscorpio zijn echt HEEL mooi geworden.. Haha! Haha! Haha! Haha!
Ik zat net even op deze site te kijken en toen zag ik ineens jou account staan ik dacht Heeeeeee wat grappig.. Tong uitsteken
Maarjuaa zie je maandag weer

Doeggg... Pling Pling Iriss..