Vooral de laatste foto is
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Bij de foto's met de bal dacht ik dat het echt een kauwgombal was
Ik snapte al niet hoe het kon. Todat ik bedahct dat het een bal was
Hij had behoorlijk wat pret die dag en dat zie je echt mooi terug in de foto's. Een van de mooiste complimenten vind ik nog wel: echt een happy horse! Dat is voor mij de grootste beloning, een paard wat blij is, gelukkig is en goed in zijn vel zit.
Heb je zelf die Nabob-merrie? Zien! Krista schreef:iedereen enorm veel dank voor de complimenten: Scorpio loopt nu natuurlijk gruwelijk naast zijn schoenen![]()
Hij had behoorlijk wat pret die dag en dat zie je echt mooi terug in de foto's. Een van de mooiste complimenten vind ik nog wel: echt een happy horse! Dat is voor mij de grootste beloning, een paard wat blij is, gelukkig is en goed in zijn vel zit.
@zoetiej: hihihihihi leek net echt he die kauwgombal, zo groot heb ik ze ook nog nooit geblazen!![]()
![]()
![]()
@jesslam: ik ben zo gruwelijk benieuwd naar de veulentjes! Zijn de buiken van Shanna en Kayleigh al enorm aan het worden?
@ Miss_Montana: ja, vorig jaar heb ik met Scorpio in de Bit en Amazone gestaan, beetje 'artistieke rare' foto die ze toen in de Bit geplaatst hadden.
@Maik79: zo'n bal kun je bestellen via fysio zaken geloof ik: google even op fysiobal. Deze had de fotograaf meegenomen voor Scorpio
@ladymagic: hoe krijg ik deze zo..... ehm hard werken, veel aandacht en een dosis enorm veel geluk en mazzel dat het Scorpio is![]()
Heb je zelf die Nabob-merrie? Zien!
. Die foto van achteren is ook orgineel/ leuk
Maysie schreef:Laat ik het zo zeggen.. "geen woorden voor" .. Wat een prachtig paard! Hij is volgens mij flink fanatiek met die bal ofniet haha. Die foto van achteren is ook orgineel/ leuk
Ze zijn vandaag nog ff geent. nu maar afwachten
Super mooie foto`s!! en ook echt een paarje om trots op te zijn
Krista schreef:@ladymagic: hoe krijg ik deze zo..... ehm hard werken, veel aandacht en een dosis enorm veel geluk en mazzel dat het Scorpio is![]()
Heb je zelf die Nabob-merrie? Zien!
.
Echt 1 om trots op te zijn!
,ik buig mij diep en nederig in het stof bij het aanschouwen van zoveel pracht.wauw westernappie schreef:als je hem op stal zet mag er wel een hoefklem om,
volgens mij heeft hij zin belagers al eerder opgesabbeld dan dat ze hem hebben overmeesterd hihi
Iriss..