Extra prijs Dutch Joy Endurance Competitie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vicky

Re: Extra prijs Dutch Joy Endurance Competitie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:37

Ik heb me al ingeschreven voor klasse 2, de overige klassen kon je nog niet aangeven ik neem aan dat dat naderhand kan?

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 20:56

alle (ras)rubrieken kun je inschrijven, de site is net nog gecontroleerd.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 17:19

ik heb me ook opgegeven..... maar is het ook mogelijk om nog van klasse te wisselen.... weet namelijk eigenlijk niet in welke klasse ik me op moet / zal geven... te veel opties... wat zou jij doen Brigitte

stephanie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 23:52

norwind schreef:
Ook de wedstrijd in Kootwijk op zaterdag 21 april a.s. geldt natuurlijk voor de DJC !

Dat is mooi!!

Heb me nog niet aangemeld bij jullie (ben ook niet echt van plan voor het klassement te gaan, maar als je dan toch zomaar 2e wordt in klasse 1 wordt het toch wel leuk)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 19:43

stephanie81 schreef:
norwind schreef:
Ook de wedstrijd in Kootwijk op zaterdag 21 april a.s. geldt natuurlijk voor de DJC !

Dat is mooi!!

Heb me nog niet aangemeld bij jullie (ben ook niet echt van plan voor het klassement te gaan, maar als je dan toch zomaar 2e wordt in klasse 1 wordt het toch wel leuk)

nog niet aangemeld, ga je dat wel doen dan Pling

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 20:59

In de klasse 1 heeft zich via de Vereniging Arabische Sportpaarden nog niemand aangemeld.

In iedere klasse van deze VAS is er een deken te winnen, en daarnaast voor de allerbeste van de klassen 1, 2, 3 en 4 (dat kan dus ook iemand uit klasse 1 zijn) de EXTRA PRIJS !

Wie niet waagt....die niet wint.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:21

ik zit nog steeds in dilemma voor welke klasse ik me het beste in kan schrijven... heeft er iemand tips Bloos

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:50

Ik zou zeggen daar waar je denkt het hoogst te kunnen eindigen?

Het is trouwens niet toegestaan om steeds het topic omhoog te schoppen Knipoog

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 10:48

maar hoe weet je dan precies waar je het hoogst kunt scoren Bloos hoe kan je dat berekeken? klasse I start ik helemaal niet, dus die valt al af... maar voor de overige klasses hoe gaat het dan in zijn werking... ik ben dus echt totaal geen reken wonder.... Bloos

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 19:52

En dan tebedenken, dat de hoofdprijs in de JACKPOT een week endurance training in de Ardennen is bij de nieuwe Nederlandse Kampioen:

Yvonne van der Velde

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 19:58

Karrimh schreef:
maar hoe weet je dan precies waar je het hoogst kunt scoren Bloos hoe kan je dat berekeken? klasse I start ik helemaal niet, dus die valt al af... maar voor de overige klasses hoe gaat het dan in zijn werking... ik ben dus echt totaal geen reken wonder.... Bloos

regelementen lezen Duivel
www.endurancecompetitie.com

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:00

Karrimh schreef:
ik heb me ook opgegeven..... maar is het ook mogelijk om nog van klasse te wisselen.... weet namelijk eigenlijk niet in welke klasse ik me op moet / zal geven... te veel opties... wat zou jij doen Brigitte

lastig. in de klasse III meer concurentie maar als je nog een 2e klasse IV van plan bent te rijden dit jaar?
in de III moet je ook weer 3 resultaten inleveren dus dat is ook best druk denk ik, nu we halverwege het seizoen zijn.

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:01

norwind schreef:
En dan tebedenken, dat de hoofdprijs in de JACKPOT een week endurance training in de Ardennen is bij de nieuwe Nederlandse Kampioen:

Yvonne van der Velde

misschien zit er zelfs een ritje in op het kampioenspaard himself? wie weet..

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:34

nasheeta schreef:
Karrimh schreef:

lastig. in de klasse III meer concurentie maar als je nog een 2e klasse IV van plan bent te rijden dit jaar?
in de III moet je ook weer 3 resultaten inleveren dus dat is ook best druk denk ik, nu we halverwege het seizoen zijn.

er is nog 1 120km rit... wil die hoogst waarschijnlijk nog gaan rijden... dan kan ik me zeker het beste voor klasse IV opgeven... Schijnheilig

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:17

er is nog 1 120km rit... wil die hoogst waarschijnlijk nog gaan rijden... dan kan ik me zeker het beste voor klasse IV opgeven... Schijnheilig[/quote]

ja

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:49

Nasheeta, wanneer worden de tussenstanden gepubliceerd van de endurance competitie???
Ben benieuwd wie er allemaal mee doen! Haha!

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:14

zo spoedig mogelijk. we zijn er volop mee bezig. prijsuitreiking vindt plaats op 18 november tijdens de KEV vergadering.

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:15

Karin schreef:
Mijn NRPS'er heeft een ox als vader en voert daarmee 50% Arabisch bloed. Maar hij kan vast niet in twee klassementen meedoen? Knipoog

nee. maar bij nrps kun je een deken winnen en bij arabisch sportpaard een cheque twv 350 euro... Tong uitsteken

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 08:16

by the way, er zijn in totaal 59 inschrijvingen binnegekomen maar de ervaring leert dat lang niet iedereen de gevraagde 3 resultaten kan insturen.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:24

Eigenlijk raar dat er in de ene klasse zoveel te winnen is t.o.v een andere klasse...
En 59 inschrijvingen, wat véél zeg!!! Haha!
Laatst bijgewerkt door mazzeltje op 25-09-07 07:25, in het totaal 1 keer bewerkt

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:25

Ik snap wel dat dat door de sponsoring komt, maar helemaal in verhouding is het niet!

nasheeta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 13:18

klopt. de ene vereniging stelt nu eenmaal meer beschikbaar voor een dergelijke competitie dan de andere. kwestie van waar je prio's liggen en nrps heeft natuurlijk zelf al heel erg veel eigen evenementen te sponsoren.
niettemin is de geste van de Vereniging Arabisch Sportpaard zeer royaal en wordt dan ook zeer gewaardeerd.
De Draversvereniging sponsort hun eigen rasrubriek eveneens royaal (althans vorig jaar). wat mij betreft is elke gebaar van sponsoring, hoe klein ook, van harte welkom.
Ook Marion van De Paardebasis sponsort weer een freestyle clinic als hoofdprijs van de klasse I. Op Horse Event gaf zij zelf een clinic en assisteerde Emiel Voest bij zijn clinic met Tineke en haar paard Toscane. Dit was zeer leerzaam en motiverend. Daarom ben ik erg blij dat Marion nog 1 keer de competitie ondersteunt.
't Balingehof is dit jaar hoofdprijs in de klasse IV (indien er voldoende deelname is in de klasse IV, anders gaat ie naar een andere klasse). Ook zij zijn uitermate kundige trainers en ik ben erg blij met hun sponsoring.

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 14:56

Tuurlijk!
(al tussenstanden?)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 16:11

het nrps is natuurlijk een stamboek en heel groot... vereniging voor Arabische Sportpaarden daarintegen geen stamboek, beginnend en wil de mensen in de sport heel graag stimuleren en verder begleiden... we weten allemaal dat paarden(top)sport erg duur is... dus zo'n prijs twv € 350,-is bij mij ook erg van harte welkom... Haha!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 16:13

Bij mij ook, alleen heb ik geen arabier!!!