Jen_Elegance schreef:NonnyNancy schreef:
En ik zei toen jij viel 'Gaat het?'
Oke
Ja met losrijden, plop daar lag ik, hahaha!
Wel lief dat je dat vroeg, verder niemand, wel iemand die me uitlachte, dik gemeen
Ik ben ook wel lief
haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jen_Elegance schreef:NonnyNancy schreef:
En ik zei toen jij viel 'Gaat het?'
Oke
Ja met losrijden, plop daar lag ik, hahaha!
Wel lief dat je dat vroeg, verder niemand, wel iemand die me uitlachte, dik gemeen
haha
Merel_Claire schreef:Zijn er al foto's beschikbaar??

lucienne schreef:Zoals wat dan? er was namelijk toch behoorlijk veel controle.
Als een combinatie echt niet in staat was verder te rijden werd deze toch wel verzocht te stoppen?
Ikzelf reed ook behoorlijk beroerd rond, dit was nl. de eerste keer zo op deze manier. Ik ben niet vaak zo beroerd over hindernissen heen gekomen. Ik had het gevoel alsof ik overal maar net aan overheen kwam, terwijl ze tijdens de training met gemak over een meter springt. ook springt ze vaste hindernissen vaak ruimer dan wat ze nu liet zien.
Alleen richting de uitgang ging het wel. Het leek wel of ze nooit gesprongen had. Ik had eigenlijk toch wel verwacht dat ik redelijk rond zou komen. Helaas bleek dit gister niet het geval
GvdT schreef:Ik heb ook wel een fijn rondje achter de rug. Paard was erg enthousiast waardoor we in volle vaart langs de tonnetjes schoten. Voor het M was er geen aanleuning meer en dan is het wel erg smal. Voor de rest liep ze vrij makkelijk naar het eind.
Ben heel tevreden over mijn paard, heb er pas 4 keer opgezeten na een week of 6 vakantie. Ze hadden wel lekker aan de maat gebouwd, opsprong vanuit draf gedaan anders was ik zeker in 1 keer over de wagen gegaan![]()
MC ik heb je nog zien rijden, ik hoorde van Ronald dat ie volgende keer ook en oefenklasse voor de paarden wilde doen. Denk dat dat op B pony hoogte staat dan. Volgens mij was je paard best braaf
Heb van jouw nog wel foto's en filmpjes hoor
ik was trouwens ook al naar huis toen de M kwam. 
mag ik ze?
Herkennen we je volgende keer tenminste
en jullie zijn toch al naar huis als het M moet, geef je geen ongelijk als het zo uitloopt. GvdT schreef:Ik heb alleen maar foto's in mijn cross outfit en die heb ik niet aan bij een training.
Wil ook lekker onbekend blijven :P en jullie zijn toch al naar huis als het M moet, geef je geen ongelijk als het zo uitloopt.
Nancy_ schreef:GvdT schreef:Ik heb alleen maar foto's in mijn cross outfit en die heb ik niet aan bij een training.
Wil ook lekker onbekend blijven :P en jullie zijn toch al naar huis als het M moet, geef je geen ongelijk als het zo uitloopt.
hahahaha dat dachten we al.
Kunnen we je niet eens meeten
Als ik de 25ste langer blij
Citaat:J_E: Ja
Jen_Elegance schreef:Citaat:J_E: Ja
Oke, super! Hoe wil je ze sturen? Moet ik mijn emailadres geven of?
Heb je al toegevoegd @ MSN

(En m'n zusje black_light).
Hoe zag je eruit? Nancy_ schreef:GvdT schreef:Ik heb alleen maar foto's in mijn cross outfit en die heb ik niet aan bij een training.
GvdT schreef:Ik weet niet of je met controle bedoeld of mensen hun paard in bedwang hielden of dat er genoeg contole was in de zin van toezicht.
Joscaa schreef:Geen idee eigelijk Ginn![]()
Zalwel even kijkenHoe zag je eruit?
en daar gebeuren ook dingen die ik niet vind kunnen.ginniej schreef:Joscaa schreef:Geen idee eigelijk Ginn![]()
Zalwel even kijkenHoe zag je eruit?
Helemaal in het donkerblauw (Scapa dekje) Koffievos E-pony Ginger (geschoren).
En mijn zusje een zwarte E-pony Black Light in HH Cherry dekje en rode trui en blauwe bp.
Wel gezien
GvdT schreef:Nancy_ schreef:
Ik heb alleen maar foto's in mijn cross outfit en die heb ik niet aan bij een training.
Ik ben te herkennen aan het mooiste paard![]()
![]()

GvdT schreef:Ik heb wel meer dingen gezien die ik niet begreep en onverantwoord vond![]()
Ik vind dat de instructie/hulp een dikke pluim verdiend, staan de hele dag in de bak bij soms de meest kansloze combinaties
Ukkie, balen dat het niet zo fijn ging. Ga je ook nog de cursus van Pleun doen? komt ie er misschien weer een beetje in