[SGW] KNHS instructieweek SGW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Magnummm

Re: KNHS instructieweek SGW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:05

Valentijn schreef:
AntheaV schreef:
hahaha maar bij sgw is dat wel anders volgens mij hoor Haha!

Afgod Ik hoop het!

Ik hoop het ook. SGW wordt helemaal mijn ding Haha! Haha!

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:15

Het is heel leuk en leerzaam( ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en ga dit jaar weer ) Julie ervaringen over dat het niveau erg laag ligt, daar ben ik het niet mee eens. Vorig jaar was het gewoon een normaal niveau, tuurlijk als je Z SGW rijdt, dan is het misschien, in jouw ogen erg laag. Maar dat kun je ook wel verwachten, want iedereen rijdt op een ander niveau en daar moet je ook rekenening mee houden. En vorig jaar voor de genen die daar behoefte aan hadden waren ze ook helemaal niet te beroerd om het dan een gaatje omhoog te doen hoor! Ik raad je daarom wél aan om er heen te gaan. Ook de dressuur en springlessen zijn zeker wel de moeite waard. En met de dressuur train je gewoon op je eigen niveau, en op dat niveau krijg je hulp/advies.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:33

Jolienn, je vergeet misschien dat je hier met de meer ervaren ruiters van doen hebt. Ik vind dat je je geld beter aan de regio trainingen kan besteden. Als je die rijdt valt het nivo gewoon tegen. Jij hebt het vorig jaar voor het eerst gedaan, dat is iets anders.

Ik heb de sgw-week een jaar of 7 gedaan. Eerste jaren was nog wel leerzaam, daarna vooral gezellig omdat we altijd met een vaste groep gingen. Alleen de les van Alice en Chantal of Jan was op nivo. Hoewel het dan weer jammer was dat de lessen van de laatste 2 genoemde op het terrein zelf was.
Op het terrein zijn de hindernissen zo'n 70 cm hoog, nog geen eens B paarden dus. Alleen de hoge kant van de heg is leuk en het rondje gas geven op de baan Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:40

Nou, zelfs toen ik de 1e keer meedeed en nog nooit een cross had gereden (althans met dat paard en sinds 1991) vond ik het niveau niet enorm hoog. Voor mij toen prima, althans wat het crossen betreft, maar nu besteed ik dat geld liever aan gewone lessen. Het niveau van mn de dressuurles vond ik echt maar heel matig, springles hebben we nauwelijks gehad.

overigens was het een superleuke week, maar 1 * was voor mij genoeg.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:30

hallo Lachen

ik ga ook naar het sgw kamp
6b voor sgw paarden voor mensen tot en met 20 jaar Haha!

Jorrn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 21:24

jmmr zit ik bij jouw op kamp Tong uitsteken

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:38

Hmm, kreeg gisteren bericht dat alle twee mijn keuzes vol waren Boos!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 15:14

Jorrn schreef:
jmmr zit ik bij jouw op kamp Tong uitsteken

jorn mieter op Clown

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 22:09

GvdT schreef:
Jolienn, je vergeet misschien dat je hier met de meer ervaren ruiters van doen hebt. Ik vind dat je je geld beter aan de regio trainingen kan besteden. Als je die rijdt valt het nivo gewoon tegen. Jij hebt het vorig jaar voor het eerst gedaan, dat is iets anders.

Ik heb de sgw-week een jaar of 7 gedaan. Eerste jaren was nog wel leerzaam, daarna vooral gezellig omdat we altijd met een vaste groep gingen. Alleen de les van Alice en Chantal of Jan was op nivo. Hoewel het dan weer jammer was dat de lessen van de laatste 2 genoemde op het terrein zelf was.
Op het terrein zijn de hindernissen zo'n 70 cm hoog, nog geen eens B paarden dus. Alleen de hoge kant van de heg is leuk en het rondje gas geven op de baan Clown

het was mijn 1e jaar op kamp ja, maar ik rij wel meer crossen hoor. En die foto in jouw profiel, van je 1e M cross met je paard, die betonnen buis heb ik ook gesprongen met mijn pony van 1.56, die nog geen cross ervaring had toen. Ik vind je opmerking '' je vergeet misschien dat je hier met de meer ervaren ruiters van doen hebt.'' ook een beetje onterecht. Als iemand vraagt of het de moeite waard is, en ik zeg ja is dat mijn mening. En bij ons werd er gewoon op je eigen niveau lesgegeven.

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 16:40

ik vond ook dat er vorig jaar goed op mijn niveau les was gegeven.

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:17

weetje ik vind dit wel een beetje raar dat jullie zo doen iedereen heeft er een anderen mening over. denk dat die gene er zelf achter moet komen hoe het is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 08:31

waarom? Ik denk dat Altos prima in staat is om onze opmerkingen op waarde te schatten. Ik weet op wel niveau zij rijdt en ik kan aangeven of ik denk dat zo'n week iets voor haar is. Beeetje zonde als je er daar achter komt dat het niveau toch erg tegenvalt, kost je wel een paar honderd euro.

Prima dat jullie het er wel leuk gehad hebben, ik ook, maar ik zou het nu niet meer doen omdat ik dat geld liever besteed aan crosstrainingen die voor mij meer rendement hebben.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 10:04

Lielle schreef:
Ik denk dat Altos prima in staat is om onze opmerkingen op waarde te schatten.
Jep Knipoog
Thanks voor alle input iedereen. Maar ik geef inderdaad dan toch ook liever mn geld uit aan de reguliere trainingen. Iedereen die wel gaat: Veel plezier!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 11:50

ik was vorig jaar voor het eerst maar wel dik tevreden.
Ik krijg thuis hele goede spring en dressuur lessen dus ik weet wel wat ik wil.
Vorig jaar konden mij instructrices die ik daar op het kamp had er goed aan doen (dressuur gebied) alice natuurlijk ook maar daar les ik zelf ook bij.
springen viel me een beetje tegen, maar de walles was wel weer leuk. toen bedacht de instructrice alle maal moeilijkere dingen voor mij zodat het voor mij ook leuk bleef en moeilijk zeg maar;)

sgwrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:44

ik ben vorig jaar ook geweest en was zeer te vreden k ga dit jaar weer. ut kost wat geld maar ik vind ut de moeite waard

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:58

Jolienn schreef:
het was mijn 1e jaar op kamp ja, maar ik rij wel meer crossen hoor. En die foto in jouw profiel, van je 1e M cross met je paard, die betonnen buis heb ik ook gesprongen met mijn pony van 1.56, die nog geen cross ervaring had toen. Ik vind je opmerking '' je vergeet misschien dat je hier met de meer ervaren ruiters van doen hebt.'' ook een beetje onterecht. Als iemand vraagt of het de moeite waard is, en ik zeg ja is dat mijn mening. En bij ons werd er gewoon op je eigen niveau lesgegeven.

Die hebben wel meerdere pony's gesprongen. Mijn ponytje van 1.50 ook.

Het verbaasd me dat wij geen eigen mening mogen hebben en jij wel.
En wij weten hier wat voor niveau Altos heeft en dat is hoger dan het niveau wat er op een instructieweek gegeven wordt.

Kijkt in je profiel en schaamt zich dat ze een discussie aangaat met een penny Lips are sealed

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:24

oke weetje het is genoeg geweest nu weet iedereen het wel en nou over een ander onderwerp want teminste leuk is

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:31

je kunt ook gewoon niet reageren dan Knipoog Topic kan denk ik wel op slot, Altos heeft haar antwoord wel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 19:59

Lijkt mij een goed plan.