Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niks gemerkt van kinderziektes hoor Delphi2!
Leren hoe je een kaart goed moet lezen, hoe je een kompas met de kaart moet gebruiken en hoe je de TREC opdrachten moet doen.
Francis schreef:Zou op zich een spectaculaire demo Trail kunnen zijn maar denk niet dat ze voor één klein onderdeeltje de hele brabanthallen gaan verbouwen. Dit is niet één onderdeel hé, maar een heel kampioenschap.
) silvester schreef:Jos, ook ik vind dat wel heel interessant klinken. Als ik kan, dan doe ik graag mee! (aub niet van 23 t/m 27 januari, dan staan wij op een grote beurs met ons bedrijf).
) Francis schreef:Tja, als ze een keer deze kant op komt is mij dat ook liever... b.v. Woudenberg (Doet Ed al niet trailtraining voor de TREC, misschien kan het bij hun een keer, des noods in combi met die trailtraining). En ik heb een klein huis, maar met een beperkt aantal deelnemers mag het van mij ook hier thuis... woon wel midden in het bos. (uh.. gaan we wel een kant van't bos op die ik normaal niet loop, anders is't niet eerlijk natuurlijk)