[WN] bridleless

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 15:43

Sonja schreef:
Waratje schreef:
Dan bedoel je waarschijnlijk die filmpjes van Qimm in dit topic, arabiertypje paard met engels zadel gereden en een touwtje om de hals.
Is inderdaad niet veel verzameling in te bekennen Haha!

Ik moet je het antwoord even schuldig blijven, ik kan op m'n werk niets zien. Als e.e.a. voldoet aan mijn beschrijving dan zou het wel kunnen kloppen ja, want ik geloof dat het een link uit dit topic van Vrolijk was. Ik vond het geen charmant filmpje.

Kan best zijn dat je mijn filmpjes bedoelt hoor. Nee verzameling vinden we moeilijk zonder hoofdstel, maar dat was ook niet mijn doel, mijn doel is gehoorzaamheid. Langzamer of sneller wanneer ik dat zeg en figuren zonder hoofdstel.
Toch heb ik recentelijk een 7 gekregen voor mijn houding, dus erg slecht kan het nooit zijn.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:27

Qimm schreef:

Toch heb ik recentelijk een 7 gekregen voor mijn houding, dus erg slecht kan het nooit zijn.

Je komt zeker niet zo vaak op Bokt WN?? Cool

edit: oops its me, Blaze ,en niet Sandra Cool

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:53

Nee oke, maar zoals al bij mijn eerste post stond:

Qimm schreef:
Ik doe dan wel geen western, maar mag ik ook meedoen? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:53

Ik had geen ja gezegd hoor Duivel Knipoog
En nogmaals, ik weet niet OF jij het was.

Op het filmpje wat ik bedoel (sorry zit nog steeds op kantoor) zit de ruiter ook niet volgens Engelse nette normen. In het begin van het filmpje zit de ruiter die ik bedoel in broekpoepstand zoals wij dat voor de lol wel eens noemen (schouders voor de heupen in draf Haha! ), en ik zie benen in de flanken van het paard. En daar horen ze ook in de dressuur niet. Bovendien hoort de ruiter ongeacht rijstijl soepel met de bewegingen van 't paard mee te gaan.
In het bedoelde filmpje loopt het paard overigens ook dusdanig uit elkaar dat het met de rug weggedrukt lopen ook nooit echt plezierig voor het paard kan zijn met het ruitergewicht er op. Dus eigenlijk niet gehoorzaam maar SUPERgehoorzaam, want echt heel paardvriendelijk is dat dus helemaal niet, als je er eens goed over nadenkt.... Pling

Maarrrrrrrr ik ga d'r niet automatisch van uit dat jij het bent, ik hoef niet eens te proberen je links te openen want ik knal er meteen uit met ons ietwat prehistorische systeem hier... Maar als je je herkent in de omschrijving, dan mag je je gerust aangesproken voelen als je wilt hoor Clown maar trek je van mij niks aan, ik kan het ook niet. Ik probeer het daarom ook niet Haha!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:24

Nja, voor een groot deel komt je beschrijving me bekend voor, al is mijn houding niet zo beroerd als jij beschrijft en veel meer filmpjes met witte paardjes zijn er niet. Dus je zal mij wel bedoelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:02

Sorry voor het storen maar ik doe het toch: Ging dit topic niet over Vrolijk en Quincy? Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:23

Yep maar we waren het er over eens dat dat er leuk uitzag en heel knap was van zowel paard als ruiter Haha! en op een gegeven moment ben je klaar met Ooooooh en Aaaaahhh roepen Clown

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:36

Miss_Montana schreef:
Sorry voor het storen maar ik doe het toch: Ging dit topic niet over Vrolijk en Quincy? Bloos

Nee daar gaat het topic niet over,je moet eens wat beter lezen het gaat over bridleless rijden en dat op film zetten.

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:58

Leuk hoor Kim. Begrijp ik het goed dat dit jullie eerste keer zonder hoofdstel was? Ik zie veel filmpjes van mensen op hun paard met zo'n touw om hun hals, maar meestaal is het niet te zien! Dit is prachtig, echt een dans. En als dat paard maar galop, stop en spin heeft, is dat toch genoeg van een feest. Ik zie jullie spinnen de bak in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 17:31

Blaze schreef:
Nee daar gaat het topic niet over,je moet eens wat beter lezen het gaat over bridleless rijden en dat op film zetten.

Zo, de aardigheid straalt er werkelijk waar weer vanaf hier Nagelbijten / Gniffelen Maar ik wil Vrolijks topic niet verpesten dus ik laat het hier maar bij.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 19:50

Blaze schreef:
Miss_Montana schreef:

dat is waar Knipoog maar waar blijven de filmpjes nou ?? Haha!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 19:54

Michelle99 schreef:
Leuk hoor Kim. Begrijp ik het goed dat dit jullie eerste keer zonder hoofdstel was? Ik zie veel filmpjes van mensen op hun paard met zo'n touw om hun hals, maar meestaal is het niet te zien! Dit is prachtig, echt een dans. En als dat paard maar galop, stop en spin heeft, is dat toch genoeg van een feest. Ik zie jullie spinnen de bak in!

dank je wel,
ja dat begrijp je goed Haha!
heb toch wel graag dat me paard ook kan stappen en draven hoor Knipoog
dit is gewoon een heel klein stukje van wat ik doe. Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 10:09

vrolijk schreef:

dat is waar Knipoog maar waar blijven de filmpjes nou ?? Haha!

Dat vraag ik me dus ook af Cool

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:33

Kom op Blaze! Ik heb van jou ook wel eens een plaatje zonder teugels voorbij zien komen Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:50

Ons filmpje was de eerste die erop stond (als je het eerste bericht leest van TS) had je dat kunnen weten.(dat bedoel ik met lezen!!!!!!) Cool
Laatst bijgewerkt door Rob_H op 15-12-06 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 11:59

Oh ja, we moeten weer es filmen Ja

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:05

Cer schreef:
Oh ja, we moeten weer es filmen Ja

Wat gaan we filmen?????

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:07

Euh... wij ( iemand die de camera vasthoudt en ik) moeten eigenlijk een goede video maken van bridleless rondhobbelen zoals wij ( mijn paard en ik) dat wel es doen Ja Nu zijn er alleen filmpjes gemaakt met fototoestel... buiten dat het rijden niet zo netjes is, is de kwaliteit van het filmpje slecht. Voor een nuttige bijdrage aan dit topic zouden wij (mijn paard, de cameravasthouder en ik) dus weer es wat moeten gaan filmen Ja

Dit is overigens allemaal offtopic Haha!

maar er zijn vast nog meer mensen die bridleless / hoofdstelloos rijden?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:14

Crossrope bridle hier, maar Missy werkt vast niet mee Lachen

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 12:41

Crossrope bridle is niet "bridleless".......

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:23

Zou dit zonder hoofdstel beter zijn gegaan??? Cool

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:24

soms wel Haha!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:27

Auwwww, dat ziet er allemaal niet fijn uit. Maar ik betwijfel of een andere optoming nou erg veel verbetering zou geven.....

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:28

auw! bbrrrr

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:29

Waratje schreef:
Auwwww, dat ziet er allemaal niet fijn uit. Maar ik betwijfel of een andere optoming nou erg veel verbetering zou geven.....

Jawel hoor Haha! Dan waren ze niet verder gekomen dan de startlijn Duivel
Hele verbetering voor het paard Cool