Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mijnelmo schreef:na een paar weken zelf gereden te hebben heb ik mijn paardje naar rieky young in vorstenbosch gebracht. waanzinnig hoe goed hij het daar oppakte!gister hebben we een jaarling gekocht en ook die gaat over een 1,5 jaar weer richting rieky! ze komt 1 x per maand clinic geven bij ons op stal en 1 x per maand ga ik bij haar op stal lessen. wij kijken er bij ons op stal met heel veeeeeel zin naar uit dat ze weer komt.
echt een wereldwijf die super kan rijden!
riek je bent een toppertje!

) mensen voorheen huilend vanaf... including me

BlazingBoots schreef:Hij's goed in jip en janneke taal, wat in mijn geval soms er nodig kan zijn
weet wat je bedoelt
hij kan ook heel goed paarden nadoen trouwens

BlazingBoots schreef:Willem is toch door 1 of ander akkefietje bij jullie weggegaan?
Maar daarvoor heeft hij jaren op de AOK gezeten..vraag me af waarom hij al die jaren wel goed genoeg was voor jullie?
piggeljay schreef:Willem Odendaal zou ik b.v. nooit meer mijn paarden laten trainen.
5 jaar lang heeft hij mijn paarden getraint, alleen het grootste gedeelte van deze paarden met name de hengsten zijn nooit op wedstrijden uitgebracht.
puur en alleen omdat hij doodsbang was voor deze hengsten die hij notabene zelf had uitgezocht.
dit jaar zijn deze zelfde hengsten allemaal op wedstrijden uitgebracht door mijn huidige trainers.
deze hengsten zijn stuk of stuk allemaal braaf en rustig en er was en is niets mee aan de hand
paarden trainen hield bij ons in tijdens zijn periode 3 paarden in de week rijden hooguit. en verdeeld over 7 dagen dus nog niet eens 1 paard per dag.
nee Odendaal komt nooit meer aan mijn paarden. laat hem maar achter een computer zitten patience, dan kan hij ook geen kwaad aan richten bij de paarden
wil je een goede trainer voor je paarden hebben bel dan Bo Kasbergen, die rijdt je paard ten minsten 5 dagen in de week en dan ook werkelijk 5 dagen en niet 5 dagen met mond
piggeljay schreef:nee helaas is dit geen trap na, maar keiharde realiteit.
en dat akefietje is meer een akafiet van € 80.000
kan ik even vangen?
niet bij hem in ieder geval. hij is brodeloos zegt hij![]()
![]()
Citaat:Topic starter zegt: Ik vraag niet om reacties waarom je juist niet naar een bepaalde trainer of stal bent gegaan.
)