Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:En dan ook maar meteen naar de zaterdag en de zondag
breunis schreef:Indertijd met de fusie is afgesproken om geen kampioenschappen te laten verrijden op de zondag om iedereen gelegenheid te geven om te starten.
Dus een kampioenschap op zondag is geen optie
breunis schreef:Citaat:En dan ook maar meteen naar de zaterdag en de zondag
Indertijd met de fusie is afgesproken om geen kampioenschappen te laten verrijden op de zondag om iedereen gelegenheid te geven om te starten.
Scum schreef:Ik ben toch nog steeds van mening dat er meer mensen niet kunnen komen omdat ze op vrijdag geen vrij kunnen krijgen dan dat er mensen op zondag niet willen starten. Wat mij betreft dus fijn naar zaterdag en zondag.
Wat denk je dat het kost om een dag vrij te nemen? Op de profs na moet iedereen werken..Lielle schreef:die zijn ook op vr + za
Lielle schreef:Nou, wat mij stoort is dat andermans overtuiging ertoe dwingt om een vrije dag op te nemen, en dat kost mij dus gewoon inkomen, als zelfstandige.

Scum schreef:Ja, maar dat zijn de brabanse. In Brabant wonen alleen maar ongelovige mensen
Even serieus: blijft het feit dat je meer mensen mist die geen vrij kunnen nemen dan mensen die niet op een zondag weg mogen.
Geen vrij KUNNEN krijgen vind ik iets anders dan niet op zondag weg WILLEN vanwege je geloof. En je geloof hoef je niet aan anderen op te dringen.
Sorry Andrea; is niet aanvallend naar jou bedoeld hoor
Dat bedoelde ik dus (*maar kon even niet zo helder uit mijn woorden komen als Scum)