[WN] spijkerbroek bij western

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: spijkerbroek bij western

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 16:51

nienke_92 ik begrijp wat je bedoelt ik kan het ook niet goed omschrijven wat er niet goed aan is

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 17:09

nienke_92 schreef:
Dus Sita_ jij rijdt ook gewoon met een paardrijbroek? Daar heb ik nog niet eens aan gedacht! Maar rjidt dat wel fijn dan? Lijkt mij eigenlijk niet zo!! En in de winter vind ik denk ik een spijkerbroek toch wel wat warmer dan een paardrijbroek!

Waarom zou dat niet fijn rijden of niet goed zijn? Je rijd toch paard..?
Of je nou op een westernzadel of dressuurzadel zit.. Je rijd en je zit gewoon..
Ik zit het verschil niet echt hoor.. Lachen

Maar ik kan ook zonder klagen makkelijk met korte broek rijden.. Heb nergens last van...

Ik denk ieder zijn smaak en gevoel.. Ik zit iig hetzelfde, welke broek ik ook aanheb Lachen

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 17:19

Tja, het is heel gek. Maar ik vind er wel een verschil in zitten. Toch kan ik niet precies vertellen wat het verschil is! Zo zeggen ook heel veel bokkers dat wrangels veel fijner zijn voor het rijden dan gewone spijkerbroeken. Zo vind ik denk ik een spijkerbroek fijner dan een paardrijbroek. Maar ik kan het altijd nog een keer proberen! Alleen het valt me wel op dat mijn paardrijbroek veel sneller slijt als ik met een westernzadel rij. Tenminste ik heb 3x met een paardrijbroek gereden en was op mijn kont en tussen mijn benen echt helemaal versleten! En in de winter: Ach, ik kan er altijd nog een dikke panty oid. eronder doen. Dan kom ik de winter ook wel door!! (doe ik ook bij mijn spijkerbroek nu hoor!)