[WN] Laatste Quarter?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Laatste Quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 20:34

Hoezo dat uriah??

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 19:30

nielsd schreef:
Hoezo dat uriah??

omdat er nooit wat boeiends in staat ,alleen maar sliding stops foto's en veel reining

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 20:09

Uriah schreef:
nielsd schreef:
Hoezo dat uriah??

omdat er nooit wat boeiends in staat ,alleen maar sliding stops foto's en veel reining

Dat eerste is een persoonlijke mening (die ik overigens van harte deel Knipoog ), het tweede deel is gewoon een feit. Het gaat veelal over reining en página's vol foto's van paarden die in een grote stofwolk op hun kont zitten. Dus ook dit nummer heb ik snel doorgebladerd, omdat ik al die fotopagina's met zittende paarden gewoon oversla. En dan ben je heel gauw bij pagina 100...

Volgens mij is dat al zo vanaf toen ik lid werd (vier jaar geleden?), maar doen vrát ik dat blad, omdat ik net nieuw was in het westerngebeuren en álles wilde weten. Inmiddels heb ik zelf al genoeg gezien om te weten hoe het wereldje in elkaar zit en heb ik dat wel een beetje gezien. En het is doorspekt met de mening van de maker van het blad. En dat is erg jammer. Ik ben tegenwoordig meer geinteresseerd in paardenhouderij en rijtechnische dingen.
Denk dat ik er dus ook gewoon "uitgegroeid" ben. Mijn kapsel verandert ook elke paar jaar en de inhoud van m'n klerenkast ook Haha!

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 22:02

Ik heb hem nog niet gehad...alleen de rekening.