Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het volkslied gezongen

susan schreef:de uitslag van de bs reining was dan ook erg verrassend
en jullie hebben pas gegild na de proef!
maar goed ik wet u ds ook wer waarom ik reining niet leuk vind
gedaan
smax schreef:Ik heb met een hele groep groupies op de tribune gezeten tijdens de breedingstockreining, en heel hard gejuigden het volkslied gezongen
![]()
Zaterdagavond heb ik ongeveer drie minuten staan kijken....Daarna lekker met mijn eigen paardje aan de hand wat gewandeld was voor mij veel meer voldoening, dan wat ik zag binnen, en dat gekrijs....
PeterV schreef:NK ganger’s hebben jullie niet gehoord wat ik dit jaar heb zien en horen gebeuren?.
Commentaar hebben mag maar ik wordt zo moe van die pedante mensen die zelf niets hebben gezien en dan toch een (negatieve) reaktie menen te moeten plaatsen
PeterV schreef:NK ganger’s hebben jullie niet gehoord wat ik dit jaar heb zien en horen gebeuren?
Zomaar even een andere insteek in deze discussie.
) hebt Peet, maar ik hoop voor jou dat het net zo lekker/leuk/mooi en gezellig is geweest als voor ons. (ben overigens niet jaloers op je alternatieve reetveter hoor
maar die bedoelde je misschien niet
)Want voor dit topic de geschiedenis ingaat als reiningafzeiktopic (wat nooit de bedoeling was, het ging mij om het JOELEN en erger voor prestaties die ik OP DAT MOMENT in ieder geval niet zag, en in de andere disciplines wordt nou eenmaal wat minder gejoeld): bovenal hebben we een fantastisch mooi NK gehad waar we ook heel veel mooie dingen in hebben gezien! jessiejanes schreef:Je maakt me nieuwsgierig, Pe!!
Heb jij trouwens die bekers gekocht? *LOL*![]()
![]()
Boev schreef:Jemig wat erg! En dat op een Nk!![]()
Is het misschien een idee om zwaardere selectiecriteria in te stellen, zodat je in ieder geval de echt slechte ruiters eruit haalt?
en kunnen we het hele NK misschien over max. 2 dagen verdelen
. Boev schreef:Jemig wat erg! En dat op een Nk!![]()
Is het misschien een idee om zwaardere selectiecriteria in te stellen, zodat je in ieder geval de echt slechte ruiters eruit haalt?

Cer schreef:Maar wat is nou de insteek van het topic? Want daar heb ik nog steeds geen antwoord op gezien..?
Cer schreef:Maar wat is nou de insteek van het topic? Want daar heb ik nog steeds geen antwoord op gezien..?

Cer schreef:Nee elles.. dat zie je dus verkeerd
Ik zal vast nooit leren wat nou de bedoeling is om in de ring te laten zien
PeterV schreef:Lees met ongeloof in mijn ogen over het eventuele niveau wat er daar dan gereden is, terwijl de jury’s oordeel hierover was, dit weggezet tegen de grote van ons land, met het gegeven aantal deelnemers aan deze discipline, was er één waar deze de hoed voor afnamen, en hebben van de verschillende gehouden klasse op reining gebied, genoten, en vonden, durf het bijna niet te melden,……………….het publiek geweldig.