[WN] Yugioh voor het eerst met ruiter!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: Yugioh voor het eerst met ruiter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:31

lichamelijk ook niet hoor...
Alle paarden zijn gelijk wat botgroei betreft... na 6-7 jaar is de ruggegraat pas uitgegroeid..

Alles is gelijk aan een ander paard! van binnen zijn ze hetzelfde

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 16:37

Okee weet ik dat ook weer zeker Knipoog

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:19

deze discussie is al zo vaak gevoerd op bokt, heeft geen nut
als je het ergens niet mee eens bent ga dan pben met de topicstarter over hoe en wat

wie heeft gezegd dat dit paard vanaf nu dagelijks op gezeten gaat worden, en van inrijden is nog niet eens sprake...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:32

kan je verwachten als je zulke foto's plaatst....
maar we mogen allemaal weer niks zeggen behalve: Leuk paardje

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:43

dat zeg ik juist helemaal niet haha
op de foto's zit er alleen iemand op, het paard wordt dus niet echt bereden
er zit iemand op met zadel en hoofdstel, voor het eerst

ik zeg juist in mijn vorige bericht dat je iemand hierover goed kan pben, omdat je zag dat het in dit topic onoverzichtelijk was waardoor het door de TS moeilijk was overal diep op in te gaan en te beantwoorden

maargoed, meningen verschillen, en daar hou ik het maar bij...
ik denk dat uit mijn profiel ook wel blijkt dat ik geen botte trien ben met paarden..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:55

stef schreef:
kan je verwachten als je zulke foto's plaatst....
maar we mogen allemaal weer niks zeggen behalve: Leuk paardje

Word dat gezegt? Sorry hoor, maar velen laten hun paard kennis maken op 2,5 jarige leeftijd met tuig en een klein gewichtje..
Bij Yugioh is zeker geen sprake van inrijden, ik ken de TS en het diertje persoonlijk.
Waar "de Ohhhhhh, wat zielig dat is te vroeg" opgebasseerd word vind ik een beetje krom. Op twee foto's waar hij notabene STILSTAAT..
Mjaa deze discussie lijkt mij in dit topic niet echt zinvol, aangezien de TS alleen maar de vorderingen van haar paard wil laten zien..
Voor de gene die nou nog stug vol gaan houden dat Yugioh beleerd word, raad ik echt aan om een keer een kijkje te komen nemen.

ApolloLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:57

Hé, kom op. Het is normaal hoor. Als ik een paard had zou ik dat ook gaan doen. En dat hij nou 2 pasjes stapt.. Of dat ze geen cap op heeft?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 18:53

zie dat meer mensen het met me eens zijn
ik sluit me dus aan bij roxiie ook

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:03

dat het meer mensen met iemand eens zijn wil niet zeggen dat het goed is.
hem ergens aan laten wennen kan ook als hij 3 is.
maar ach, ik zie dat de actievere westernruiters hier al niet reageren, die hebben waarschijnlijk alleen maar iets van "zucht"

Blijft een leuk paardje, dat wel

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:09

Dus dat er meestal niet echt veel mensen reageren op mijn fototopics is eigenlijk een compliment? Niemand heeft commentaar. Haha!

Ik vind Yugioh een leuk paard, mooie combinatie paint x tinker. Knap dat ie geen vlekken heeft. Knipoog

[Edit] Ik zie net in een ander topic dat ie een klein vlekje heeft. Haha!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 11:59

haha het gaat hier nergens meer over
wat is dan het verschil tussen 2,5 en 3
ook niet veel
verschil tussen 2,5 en 6 wel...

toekie, nee dat die mensen niet reageren is ook iets van ZUCHT, in mijn topic ook niet we zullen wel verschrikkelijke paardenmishandelaars zijn whahaha

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 12:03

Ontzettend mooi paard, heel veel succes en plezier ermee!

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 15:57

Oh... Okeej, ik heb het natuurlijk weer verkeerd gezegd, Lachen srry maar ik bedoelde eigenlijk : ik denk dat het wel zou kunnen, want paint's zijn iets eerder uitgegroeid, maar nu kom ik er dus achter ( met me domme kop, het was met quarter horses zo!
Srry!! Stoom uit je oren

Groetjes Judith

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:04

judith789 schreef:
Oh... Okeej, ik heb het natuurlijk weer verkeerd gezegd, Lachen srry maar ik bedoelde eigenlijk : ik denk dat het wel zou kunnen, want paint's zijn iets eerder uitgegroeid, maar nu kom ik er dus achter ( met me domme kop, het was met quarter horses zo!

Ik heb slecht nieuws voor je: dat quarters eerder uitgegroeid zijn is evengoed onzin Haha!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:20

Tja, en zo komen er verkeerde verhalen de wereld in en worden er steeds meer paint en quarter (en halfjes) te vroeg ingereden..

ik ga er verder niet op in..dit is inderdaad een andere discussie die heel lang geleden begonnen is en nog steeds vollop aan de gang is.

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 16:26

Oh.. Okee.. IK HOU M"N MOND WEL!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:35

judith789 schreef:
Srry!! Stoom uit je oren

Groetjes Judith

Een paint IS een quarter, dus wederom sla je de plank volledig mis

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:45

Stef wat ben je een walgelijke onruststoker..

Judith slaat de plank helemaal niet zo mis.. er zijn twee stamboeken en paint mensen willen niet dat je hun paard quarter noemt noch andersom.

Ik weet dat ik spijt ga krijgen van dit berichtje wnat je wilt toch niet luisteren naar wat een ander te zeggen heeft en alleen maar je eigen punt doordrijven. Het is ons heeel duidelijk dat jij 2,5 te jong vindt om op een paard te zitten. goed is jouw menig, staat genoteerd!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:10

Wow, zeer vaag, iemand die op een jaarling zit krijgt nauwelijks commentaar, maar 2,5 jaar is niet goed... Maargoed, da's offtopic.

Nu ontopic, ik vind 't paard errug leuk getekend, knap koppie zit er ook op. 2,5 jaar om er een keer op te zitten vind ik niet schokkend.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 19:41

stef alstjeblieft zeg
judith is 12 jaar staat in haar profiel, dit heeft zij toevallig geleerd, je zou haar ook onderbouwend uit kunnen leggen waarom dit niet zo is
dan leert ze het goed en kan ze dit ook weer overbrengen op anderen..
dit slaat nergens op

als mensen dingen verkeerd aangeleerd krijgen kunnen ze daar niks aan doen

helemaal eens met dapperdier dus Ja

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:10

dapperdier schreef:
Stef wat ben je een walgelijke onruststoker..

Judith slaat de plank helemaal niet zo mis.. er zijn twee stamboeken en paint mensen willen niet dat je hun paard quarter noemt noch andersom.

Ik weet dat ik spijt ga krijgen van dit berichtje wnat je wilt toch niet luisteren naar wat een ander te zeggen heeft en alleen maar je eigen punt doordrijven. Het is ons heeel duidelijk dat jij 2,5 te jong vindt om op een paard te zitten. goed is jouw menig, staat genoteerd!

dat verwijt kreeg ik ook, dat ik niet wilde luisteren toen ik op mijn 2,5 jarige zat.
Verder helemaal geen onruststoker, weet ik veel dat ze 12 is. Ik kijk niet bij iedereen in de profielen

hafgirl15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:14

judith789 schreef:
Paint's zijn eerder uitgegroeid, en Tinkers zijn best wel stevig, dus dat zou vast wel kunnen Lachen

wat een onzin, elk paarden skelet is hetzelfde, en ze zijn allemaal rond de leeftijd van 6-7 jaar volledig uitgegroeid. Geen uitzonderingen.
Ik ben voor het inrijden rond de leeftijf van 4-5 jaar, aangezien het skelet dan al verder opweg is.

Nu even daantje Lachen
Mooie fotos, het gaat echt duper goed he?
word een super paardje hoor!

En mensen, Daan is een stalgenootje van mij en ik verzeker jullie dat ze alles heel rustig aandoen!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 08:35

hafgirl15 schreef:
judith789 schreef:
Paint's zijn eerder uitgegroeid, en Tinkers zijn best wel stevig, dus dat zou vast wel kunnen Lachen

wat een onzin, elk paarden skelet is hetzelfde, en ze zijn allemaal rond de leeftijd van 6-7 jaar volledig uitgegroeid. Geen uitzonderingen.
Ik ben voor het inrijden rond de leeftijf van 4-5 jaar, aangezien het skelet dan al verder opweg is.

[/quote]

dat is nu wel duidelijk hoor...het wordt een beetje dubbelop hier allemaal.

B_Sweet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-06 09:39

Roxxie:Voor de gene die nou nog stug vol gaan houden dat Yugioh beleerd word, raad ik echt aan om een keer een kijkje te komen nemen

Ja idd kom maar eens kijken...Het lijkt net of een paar mensen me een mishandelaar vinden.Hoe kan je nou oordelen op een paar foto's of ik mijn paard te vroeg inrijd.En dat staat ook nergens toch?Er staat dat ik er op ZIT!Niet dat ik hem inrijd...Maargoed als mensen vinden dat het te vroeg is dat er 40 Kilo gewicht op hem zit moet iedereen dat zelf weten.Maar als je dat vind zeg het dan 1 keer en luister naar wat ik zeg: dat ik hem dus NIET inrijd.Hopelijk snappen er ook wat mensen dat het geen kwaad kan.En dat we het ook helemaal rustig ana doen.En we wisten dat hij er klaar voor was.En voor diegen die zich nog steeds zorgen maken,Yugioh word pas ingereden als hij 3 is!!!!PUNT

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 09:56

voortaan maar even in profielen kijken tegen wie je reageert, altijd handiger...

en voor de rest misschien handig dat ze alles even doorlezen zodat ze ook zien dat diegene al heel hard is aangevallen op zn woorden en dat nu wel weet, maar ook voor diegene geldt dan, kijk even in een profiel tegen wie je het hebt ofzo..

en qouten vanaf de 1ste pagina is handig, de rest is zo te zien niet eens gelezen wat judith verder nog gezegd heeft