) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) EdwardR schreef:Volgend jaar gewoon voor de winst gaan! (Mijn voornemen voor volgend jaar is om misschien in de buurt van hindernis 1 te komen en misschien zelfs er overheen)

) EdwardR schreef:Alle hindernissen zijn weg, behalve dan misschien hindernis 5 (de op- en afsprong) en natuurlijk hindernis 14.
Hierdoor blijft de wedstrijd ook eerlijk. Alleen de cross in de 70cm is door een combinatie van ons gewonnen, alle andere onderdelen door paarden van buitenaf.
(Misschien kan ik wel vragen of ze het starthok nog even laten staan, dan kan ik de start gaan oefenen)
Ik was daar kampioen
de snelste met springen ! de (bijna) beste bij de cross ! alleen de dressuur ging iets minder
maar toch ! GEWONNEN
't was echt een hele erge leuke wedstrijd, en ik ga volgend jaar zeker weer mee doen
ook de mensen waren erg gezellig ! ik kreeg ook gewoon veel leuke opmerkingen over m'n pony enz. maar vooral over m'n outfitje
hahaha ! zwart wit in de dressuuur / Paars in de cross/ en bruin in het springparcours. !
!