[SGW] SGW Doorn 24 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

EdwardR

Re: SGW Doorn 24 september

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 13:35

Volgend jaar gewoon voor de winst gaan! (Mijn voornemen voor volgend jaar is om misschien in de buurt van hindernis 1 te komen en misschien zelfs er overheen Haha! )

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:39

EdwardR schreef:
Volgend jaar gewoon voor de winst gaan! (Mijn voornemen voor volgend jaar is om misschien in de buurt van hindernis 1 te komen en misschien zelfs er overheen Haha! )

Grapjas Haha! Haha!
Gaan alle hindernissen ook weer weg uit het bos? Anders heb je een jaar lang om te oefenen Dromen

EdwardR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 13:42

Alle hindernissen zijn weg, behalve dan misschien hindernis 5 (de op- en afsprong) en natuurlijk hindernis 14.
Hierdoor blijft de wedstrijd ook eerlijk. Alleen de cross in de 70cm is door een combinatie van ons gewonnen, alle andere onderdelen door paarden van buitenaf.

(Misschien kan ik wel vragen of ze het starthok nog even laten staan, dan kan ik de start gaan oefenen Knipoog )

Timmie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:47

EdwardR schreef:
Alle hindernissen zijn weg, behalve dan misschien hindernis 5 (de op- en afsprong) en natuurlijk hindernis 14.
Hierdoor blijft de wedstrijd ook eerlijk. Alleen de cross in de 70cm is door een combinatie van ons gewonnen, alle andere onderdelen door paarden van buitenaf.

(Misschien kan ik wel vragen of ze het starthok nog even laten staan, dan kan ik de start gaan oefenen Knipoog )

Nou dat is misschien wel een goed idee dan kan het begin niet meer stuk. Knipoog

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:35

Hahaha Lachen Ik was daar kampioen Haha! de snelste met springen ! de (bijna) beste bij de cross ! alleen de dressuur ging iets minder Tong uitsteken maar toch ! GEWONNEN Haha! 't was echt een hele erge leuke wedstrijd, en ik ga volgend jaar zeker weer mee doen Lachen ook de mensen waren erg gezellig ! ik kreeg ook gewoon veel leuke opmerkingen over m'n pony enz. maar vooral over m'n outfitje Tong uitsteken hahaha ! zwart wit in de dressuuur / Paars in de cross/ en bruin in het springparcours. !
Hoorde je mensen over me praten.. Dat was toch dat meisje die in de cross zo'n paars petje op had Tong uitsteken !

Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 09:11

Oud topic Knipoog