Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en bij de ander hetzelfde stamboekprobleempje en 't levensnummer klopt niet... 
Francis schreef:Waar en welk nummer heb jij dan ingetoetst Loekje? Ik kan het levensnummer niet ingeven, dat werkt niet, en een ander nummer heb ik niet (ja, dat op die sticker dus, 't regigstratienummer van v. Haeringen zelf, maar dat werkt dus ook niet... is ook te kort)
Hanneke84 schreef:Maar hoe kom ik er nu achter wat haar chipnummer is?
Cer schreef:Wat ik wel heel storend vindt is dat het pasport incompleet is. Dat vond ik toen al. Dus alleen vader en moeder staan vermeld, niet de verdere afstamming (dus wat lege blaadjes).
Aftekeningen staan er niet in en nog meer van dat soort dingen. Is dat bij jullie ook?
Citaat:Ik kan het deels wel verklaren (hoewel het natuurlijk niet juist is), het levensnummer (hoort 15 cijfers te zijn) is opgebouwd uit landencode (528) en daarna stamboek code. Die code is voor de NQHA 002 en voor het Fjordenpaardenstamboek 015. Maar dan zijn we er nog niet, want het totaal aantal cijfers klopt ook niet.
piggeljay schreef:bel je dierenarts even en laat je paspoort inschetsen want in het buitenland geld geen chipnummer maar moet je ook een tekening van je paard in het paspoort hebben.
Azhari schreef:Piggeljay: toevallig weet ik welke dierenarts jullie hebben. En hij is bevoegd om dat te doen, maar er zijn maar een heel enkel dierenartsen in het land die ook mogen schetsen
).