Heeft al goede veulens op de keuring gebracht. Helaas is de hengst niet goed gekeurd voor het NAS. Maar de veulens komen wel bovenaan. Dat snap je dan niet ofwel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
)sflj schreef:Ja. Of het Nederlands Paint Stamboek oprichten en daar eenvoudig alle bonte paarden in opnemen!
(en die vervolgens natuurlijk Paint horses noemen!)
Zou precies net zo belachelijk zijn he?!
LindyH schreef:Je ging daar toch niet in westernkledij staan he... (Heb ik wel eens gehoord dat dat gebeurde). Dan vraag je erom om afgekeurd te worden.
) Keurmeesters met van die enge pakkies aan....ruitjesbroek en vest. Ook het nodige 4-delig grijs gezien die dag...broek, vest, jas en haardos...
iski schreef:LindyH schreef:Je ging daar toch niet in westernkledij staan he... (Heb ik wel eens gehoord dat dat gebeurde). Dan vraag je erom om afgekeurd te worden.
Nee hoor, gewoon spijkerbroek en hollands shirt, niks nie westernspul. maar ik viel uit de toon.
LindyH schreef:Hoewel het eigenlijk niet zou moeten uitmaken. Het paard wordt gekeurd, niet jij. Blijkbaar raak je een gevoelige plek bij de NAS-mensen als je in westernkleding aan komt zetten. Het is in feite een vorm van stil protest.
) ver te zoeken is.
(wie zou dat nou zijn...)
)
Wwrangler schreef:Ach het NAS, grappig volkje..... zullen we maar zeggen.
Toen Wit zijn vader vorig jaar in moest slapen Alex van de Kamperweg, stond er een stukje bij dat zijn nakomelingen zeer goed presteren ook in de westernsport en dat dat er zelfs eentje Nederlands kampioen is geworden.(wie zou dat nou zijn...)
Maar als je dan graag wilt helpen de ned. appie te promoten hoor je eigenlijk niks.......
Hmmmmmm........
iski schreef:Als troostprijs werd mijn merrie opgenomen in het hulpstamboek.