Ladies toch. Dit gaat allemaal over de startlijsten van VP en hoe ik ze op mijn pc kan krijgen (wat inmiddels nog niet lukt, volgens mij heeft mijn baas gewoon een hekel aan paarden en daarom zorgen ze dat ik geen startlijsten op mijn werk kan bekijken).
wij zijn zaterdag van de partij, vind het alleen jammer dat er zoveel tijd tussen zit. dressuur ca. 11.30 en springen ca. 17.50. wordt wel heel erg veel relaxen tussendoor.
Wil jullie niet bang maken, maar ik ben vandaag van deventer naar huis gereden (vlakbij vrouwenpolder) en het was DRUK op de weg! Voor morgen voorspellen ze mooi weer, dus vertrek bijtijds!
Gelukkig viel de weg in zeeland mee,! De cross stond er super bij, mooie hindernissen, superbodem, perfect weer ook!
Helaas niet veel gezien dat buiten mijn gezichtsveld stond; op de picknicktafel (Zpa/po-Mpa) waren er een aantal weigeringen, 1 combinatie wist hem zo te springen dat alle broden eraf lagen (fyi; ze waren echt en lagen los). Bij de trein 's middags ook wel een aantal weigeringen op het eerste gedeelte. Reacties waren erg grappig om te zien, varierend van een hoop gegil tot een wat oudere man die eens keek, zijn paard beloonde en zei *mja, zo was't niet de bedoeling maar je zal vast je reden hebben gehad he jongen*
Kortom, prima dag voor een prima cross! Wie doen er nu nog allemaal mee morgen?