Hoe zijn jullie bij de endurance terecht gekomen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 17:18

Laui! schreef:
Karin: die eerste groom-ervaring van jou was mijn eerste klasse 2 met Plien , dat was echt heet

Klopt helemaal, jullie waren flink aan het afzien en weet je wat ik dacht? 'Dat wil ik oooook!'

samararany schreef:
tja,ik kwam er door mijn moeder want ik was al van jongs af aan minigroom dus mijn moeder vroeg toen ik ongeveer negen en een half was of ik zin had om ook endurance te gaan rijden.

Dat heb ik gezien toen ik voor Laui groomde in Austerlitz. Jouw moeder reed daar toen ook en jij groomde haar. Als ik even terugreken... was jij toen 6 of 7 jaar. Dat vond ik zo lief, zo'n klein meisje dat haar moeder hielp om de wedstrijd goed uit te rijden! Jullie hebben daarna ook nog een hele tijd met een foto op de voorplaat van de Her&DER gestaan.

Marchador

Re: Hoe zijn jullie bij de endurance terecht gekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:21

De eerste keer dat ik ervan las/hoorde was ook in de penny.
Ik vind het reuze interessant en ben wat info op gaan zoeken. Ik dacht: Dit wil ik later gaan doen.
Ik trainde mijn pony voor lange ritten, wat heel goed ging en had mbv een ander schema een trainingsschema opgesteld voor mijn pony en mij.
Mijn probleem was toen dat ik niet wist hoe ik moest beginnen, waar ik moest beginnen en hoe ik er moest komen.
Endurance is eigenlijk nooit echt uit mijn hoofd gegaan, ik zei altijd: ooit ga ik dit nog doen. En 21 oktober dit jaar heb ik mijn eerste kennismakingsrit
Ik heb er nu al super veel zin in

Laui!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:44

Samararany: was jij dat echt? Dan heb ik je nog wel 'geboktmeet', min of meer Foto is toen door Jan Kan gemaakt. Dat was ook onwijs mooi, wij (paps op Kuul, ik op Plien) kwamen aangescheurd, en hij had een supermooie foto gemaakt. Stonden we daar in de vetgate, zegt hij ineens: 'Is dat Voltrack?' Ik viel echt om van verbazing. Hij had Plien als veulen gezien (en gefotografeerd), hem jaren niet gezien, en als volwassen paard herkende hij m zó. Nu snap ik dat wel, 't is nogal een karakteristiek beest, maar op dat moment leken alle arabiertjes voor mij nog als 2 druppels water op elkaar.
Als je die foto van de H&D nog wilt kun je Jan wel een mailtje sturen, zijn site is www.jankan.nl. Als je zegt dat je hem via de mij bent tegengekomen wil hij je vast helpen . De foto stond op de omslag in 2002 volgens mij, waarschijnlijk weet hij dan ook nog wel welke foto het was.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:47

Juni 2002 t/m april 2003, ik heb het net nog even opgezocht in mijn stapel oude Her&DER's.

Ik vond dat altijd een geweldige foto.