Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Tja Marieke... that's the way it goes in the top.... Het is vreselijk hard en dat is niet wat wij willen voor onze paarden.
Ik geef je groot gelijk dat je hem bij Craig weg gehaald hebt, als hij door was gegaan had je Star waarschijnlijk volgend jaar naar de slager kunnen brengen.
dofuzz schreef:@marieke
ik voel met je mee meid. elke beslissing die je neemt is de juiste voor jou als jij jezelf daar het beste bij voelt. toch moet ik me ook aansluiten bij de kanttekeningvan jessiejanes. wat als star een 230 gelopen had onder dezelfde omstandigheden? één ding is zeker, in dat laatste scenario had de hardere wereld van de topsport niet zo aan de oppervlakte gekomen.
maar topsport is gewoon gigantisch hard. hoe vaak lezen we niet in de krant dat atleten over de grens gegaan zijn en zichzelf blijvende letsel toebrachten of er het hachje bij inschoten.
wat ik niet begrijp is dat in dit topic heel wat mensen vallen over het woord "broke". "a broke horse" is niets meer of minder dan een paard dat wanneer onder het zadel met zijn werk bezig is geen verzet geeft op de hulpen maar er daarentegen heel licht en attent op is onder alle omstandigheden. en die lijn ligt voor trainer A anders dan voor B.
@roos1
wie ben jij dan wel dat jij een NRHA Million Dollar Rider en meervoudig wereldkampioen in vraag stelt? jij hebt dan duidelijk meer bewezen of een grotere indruk gemaakt op de paardenwereld dan Craig? mij lijkt het dat Craig een superkeuze van Marieke was ! ik zou hetzelfde gedaan hebben. samen met Shawn heeft Craig zonder meer de meest broke of moet ik zeggen meest gewillige reiners uit de hedendaagse reiningsport.

dofuzz schreef:ik persoonlijk vind dat op bokt nogal gratuit afgekat wordt bij wijlen.
Ben het zelfs in hoofdlijnen met je eens,
jessiejanes schreef:dat ik mijn eigen trainingstal heb gebouwd, zodat er geen stiekume mishandelingen kunnen plaatsvinden, waar ik het niet mee eens ben.
)
Marieke schreef:Het is goed dat Star het niet meer voor Craig deed. Het is goed voor mij. Ik ben weer een stukje wijzer geworden. Had Star een 230 gelopen had ik wellicht mijn kop in het zand gestoken, mijn hoofd weggedraaid.