[WN] trailproef?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:17

Francis schreef:
hihi... 't wordt écht lente... klant vroeg net of de sneeuklokjes in m'n tuin echt of nep waren... Ik had ze zelf nog niet eens gezien! Nee, die zijn echt echt! Vond vandeweek ook al dat er zo'n belofte van naderende lente in de lucht hing... Hoewel.. vandaag leek het wel weer herfst.

Zie je wel....we zijn niet gek...we zijn gewoon een vliegtuig..

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:22

Francis schreef:
hihi... 't wordt écht lente... klant vroeg net of de sneeuklokjes in m'n tuin echt of nep waren... Ik had ze zelf nog niet eens gezien! Nee, die zijn echt echt! Vond vandeweek ook al dat er zo'n belofte van naderende lente in de lucht hing... Hoewel.. vandaag leek het wel weer herfst.

Naderende Lente....ik voel mijn bloed weer ruisen en bruisen...vanavond maar een extra rondje rijden....zomerdekbedje tevoorschijn halen....hou me vast....hou me vast want ik ga kompleet 'over the top'....

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:37

OHOH... Iski heeft lente kolder!! Of is't toch gekke-kippen-ziekte?
'k Hoop in ieder geval dat het niet besmettelijk is Iski, anders vrijdag eerst even prikje halen voor je hier komt koffie drinken ok?

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:49

Francis schreef:
OHOH... Iski heeft lente kolder!! Of is't toch gekke-kippen-ziekte?
'k Hoop in ieder geval dat het niet besmettelijk is Iski, anders vrijdag eerst even prikje halen voor je hier komt koffie drinken ok?

Ik loop morgen even bij de dokter langs voor een bloedonderzoekje...en in de loop van de middag heb ik toch al een afspraak met de psych dus dan pakken we die evaluatie gelijk even mee. Mocht het gevaar voor de volksgezondheid opleveren dan meld ik me netjes af...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:14

Nahja... ik ben al jaren prettig gestoord, dus veel kwaad zal't vast niet kunnen Iski...

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 17:05

bedankt voor de links en voor de rest wordt het nu wel heel erg off-topic

iski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:42

fique schreef:
bedankt voor de links en voor de rest wordt het nu wel heel erg off-topic

Klopt...ben op ander topics weer uiterst serieus geweest...zondag maar eens even naar Oosterwolde om inspiratie op te doen voor een nieuw spicy stukkie...ik zal mijn aandacht eens op de grooms en het publiek richten..

smax

Re: trailproef?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 23:59

HeHe Eindelijk

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 18:41

dit topic kan gesloten worden