Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mehlika schreef:Als men meer van de regels had willen weten had je dus gewoon van 10 to 12 kunnen komen, toen was de uitleg van de regels...
Had je alles gehoord en had je er toch geen hele dag aan op hoeven offeren!
(had clips vast wel gezellie gevonden) Voor mij is het zeker 2 uur rijden, als ik daar dus om 10 uur had moeten staan, was het hier om 8 uur zeker rijden geweest. Dan kan ik ze van te voren wel een bak voer erin kwakken.
. Was mijn wederhelft nu thuis geweest dan was ik gekomen, maar aangezien die aan het werk was.... 
)Azhari schreef:Jinke heeft de high point titel in de open pleasure gehaald, dus ik denk dat Colin er dit jaar helaas naast gegrepen heeft.
Zijn 2005 kon zowiezo niet meer stuk.
mehlika schreef:Het zijn keuzes die je maakt in het leven...
Ik snap wel wat je bedoeld hoor daar niet van, het is zo makkelijk om maar te zeggen ik kan niet omdat........vera schreef:Ziet er heel goed uit allemaal!!
Lekker duidelijk en overzichtelijk, misschien heb ik er overheen gelezen hoor maar wanneer gaan deze regels gelden?
Azhari schreef:Weten jullie dat? In de jeugd pleasure heeft Roellie de highpoint titel, maar zij reed toch al geen jeugd meer?

dat gaan we ff opzoeken,hahaha mehlika schreef:Nope, de shows na het NK2004 t/m NK 2005.
Blaze schreef:mehlika schreef:Nope, de shows na het NK2004 t/m NK 2005.
Tot !!! niet T/M
Sugarmiss schreef:Dus het NK (welk dan ook) doet sowieso NOOIT mee voor een High-Point ??