[WN] Breder paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:19

Cornelie, zakken overnemen? Kobus verdraagt de Marstall niet en ik heb nog 2 zakken over.......

silver_bars

Re: Breder paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 00:13

mag ik vragen of iemand van jullie ervaring heeft met de structuurmuesli van subli?

heb vanmiddag met de samstelling in mijn handen gestaan bij de welkoop... en nu zag ik dat daar dus o.a. lucerne, melasse en SOYA OLIE in zit... overigens is dit geen volledig voer helaas, maar aanvullend...

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 00:59

In veel voeders wordt soya olie als vetbron gebruikt, op zich is dat niet vreselijk bijzonder. De gehaltes die toegepast worden zijn alleen dusdanig laag dat hier dus geen sprake is van een 'hihg-fat' diet. Ik heb zelf geen ervaring met deze muesli, voor mij is een belangrijk criterium of er BHT of Ethosiquine in zit en in meeste voeders zit dat... dan koop ik het dus niet.
Overigens staat op hun site dat de structuurmuesli wel volledig voer is.

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 09:22

Ik heb wel ervaring met de muesli van Subli, maar ik weet niet of dat dan ook de structuurmuesli is.
Ik voer het puur aanvullend om zo misschien ook mijn dunne jaarling iets dikker te krijgen. Ook voer ik het gewoon voor het lekkere zegmaar...

silver_bars

Re: Breder paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:56

bedankt francis

ik heb ze een mailtje gestuurd via het contactformulier op de site en gevraagd of het nou wel of niet volledig voer is.

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:05

Tja, Gino krijgt niks bijzonders, maar is bijna net zo breed als dattie groot is

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:18

FuRyoMaRLoeS schreef:
Tja, Gino krijgt niks bijzonders, maar is bijna net zo breed als dattie groot is

't Is ook voornl. een kwestie van genetische aanleg. Maar bij moeilijk te onderhouden paarden kun je met het juiste voer toch het onderste uit de kan halen.

cornelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:38

Nou, na 3 x vragen heb ik nog steeds het suikergehalte niet gekregen dus daar houd ik maar over op. Tenzij iemand anders het misschien weet?

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:47

cornelie schreef:
Nou, na 3 x vragen heb ik nog steeds het suikergehalte niet gekregen dus daar houd ik maar over op. Tenzij iemand anders het misschien weet?

Vast heel hoog
Nee, ik ben ook wel benieuwd