Blaze"]
Het enige waar ik problemen mee heb is dat beginnende (wedstrijd)ruiters die logischerwijze fouten maken daar niet op gewezen worden bij oefenwedstrijden en dus denken dat als ze 1e of 2e zijn zo door kunnen naar een wran wedstrijd,maar er daar dan achterkomen dat er veel meer bij komt kijken.daardoor gefrustreerd huiswaarts gaan en niet meer de moed hebben om weer te starten.
[/quote]
Ik zal hiermee ongetwijfeld de woede van andere bokkers op mijn nek halen, maar Blaze heeft wel gelijk!
[quote="Blaze"]
Maar mij belde net een *echte* trainer die gevolgt had wat gebeurde hier op bokt en zei de ware woorden *als je opbouwende kritiek negatief wil laten klinken is dat heel makkelijk,vandaar dat ik niet meer reageer op topics* helaas heefthij/zij wel een beetje gelijk.
[/quote]
Ik zou graag willen dat mijn instructrice was komen kijken om evt aanwijzingen te geven en te kijken waar we verder mee kunnen in de les. Helaas kan ik ahv mijn plaatsing ook niet vertellen aan haar wat ik fout deed want ik weet het niet. Mijn paardje raakte in paniek in de trail en thats it (waarsch teveel geoefend). Meer kan ik haar ook niet vertellen. Ik weet dat meer combinaties hier last van hadden en zelfs geholpen moesten worden door de jury.
[quote="Blaze schreef: maar tevens moet ik er aan toevoegen dat eigenlijk maar een handvol mijn bericht zo negatief vind want afgaande op de PB's die ik krijg , waar mijn gelijk wodt bevestigd,ben ik nog niet zo verkeerd bezig.men doet het niet openbaar om te vermijden dat mensen zo als jullie ook hun onderuit proberen te halen,Blaze kan het hebben en als men vlucht voor me dan blijkt wederom dat niet bij mij maar bij anderen iets niet in orde is.
Ik doe het dus gewoon in het openbaar. Denk dat er juist meer van dit soort groene beginners wedstrijden georganiseerd moeten worden. Niet zozeer om zelf aan mee te doen (heb geen wedstrijd mentaliteit/ambities) maar wel om deze ruiters en paarden voor te bereiden op het echte werk.
En om die ruiters gelegenheid te geven "wedstrijdritme" te krijgen.
En idd met commentaar/tips van de jury of tribunejury om zo te weten wat er verbeterd kan worden. Anders leer je er nog niks van
.
Viv