Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
andrea16 schreef:En er staat nu ook bij dat Roden afgelast is
)
andrea16 schreef:Er waren te weinig vrijwilligers, de organisatie was overgenomen door de rijvereniging maar die konden het dus niet helemaal redden blijkbaar.
Talida schreef:Onze SGW planning: dit jaar wel meedoen aan de cursus voor beginners! Over wedstrijden heb ik het nog niet eens!
Talida schreef:Kan er nu al zenuwachtig voor worden!Echt!
Hoe hoog zijn oefenwedstrijdjes, is dat een beetje te vergelijken met wat je met zo'n cursus doet?

maartjuh schreef:Weet niet precies wat zo'n cursus is?
IndianSummer schreef:Ik ga deze zomer alleen in het najaar crossen.
Ik het voorjaar gaan we eerst lekker dressuur rijden![]()
Neede en Gorssel ga ik zeker weer starten! Vasse weet ik nog niet, is me vorig jaar niet echt goed bevallen, vond ik geen mooie cross.
Misschien Heino nog..
Scum schreef:Je bedoelt de regiotraining Talida. Die wordt gewoon op jouw niveau aangepast. Je doet waar jij en je paard aan toe zijn.
Talida schreef:Scum schreef:Je bedoelt de regiotraining Talida. Die wordt gewoon op jouw niveau aangepast. Je doet waar jij en je paard aan toe zijn.
Da's niet veel dan![]()
Die trainingen bedoel ik inderdaad!
andrea16 schreef:IndianSummer schreef:Ik ga deze zomer alleen in het najaar crossen.
Ik het voorjaar gaan we eerst lekker dressuur rijden![]()
Neede en Gorssel ga ik zeker weer starten! Vasse weet ik nog niet, is me vorig jaar niet echt goed bevallen, vond ik geen mooie cross.
Misschien Heino nog..
Mag ik vragen waarom Vasse je niet goed bevallen is want Heino is een nog ergere boscross
) maar ik begrijp uit een eerder berichtje dat dit niet mag en van de rest zijn nog niet alle data bekend. Dit bekijk ik later dan nog even. breunis schreef:Hattem wordt 15 oktober.
Worden de Provinciale Kampioenschappen Gelderland/Overijssel en Utrecht voor de paarden en ponys.
AntheaV schreef:breunis schreef:Hattem wordt 15 oktober.
Worden de Provinciale Kampioenschappen Gelderland/Overijssel en Utrecht voor de paarden en ponys.
mogen andere provincies daar ook aan mee doen of niet?
Hoop het wel want ik vind hattem altijd heel mooi