De blauwe lijnen geven dus de plek aan waar een paard belast mag worden.
De bars van een western zadel zijn minimaal 21", maar meestal 22 of 23"
Reken dus maar uit waar dat dan ligt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vera schreef:unamie schreef:Ik heb niks gezegd[toch heb ik een aantal jaren western gereden![]()
[/quote]![]()
![]()
Maar het verhaal van een westernzadel wat op de nieren ligt en dar pijn zou veroorzaken???
De nierpunten zitten op het ruggedeelte waar het zadel wel ligt maar geen puntdruk veroorzaakt.
Ik ken geen westernzadel wat niet op de nierpunten ligt, deze zadels zijn eenvoudig zo lang...

BlazingBoots schreef:Ik zie echt overal een soort van revoluties onstaan op bokt want iedereen meent dat het allemaal anders moet en volgens hun dus beter...er zin ook heus wel dingen die anders en beter moeten maar ik denk niet dat dit er 1 van is...
BlazingBoots schreef:Ik ben niet zo'n van triest fan eigenlijk...niet om het 1 of ander maar alleen zijn voorkomen en zijn winkeltje al...wat een vieze bende!
BlazingBoots schreef:Daarom kan hij best goed zijn hoor maar ik ga dan liever naar Willem Muijs
denk ik.
hallow schreef:een bende geeft natuurlijk niet zo'n goeie indruk..denk ik
(waar vál je over zeg)Sugarmiss schreef:Nieuwste trent op Bokt; overal 'denk ik' achter zetten![]()
unamie schreef:BlazingBoots schreef:Ik zie echt overal een soort van revoluties onstaan op bokt want iedereen meent dat het allemaal anders moet en volgens hun dus beter...er zin ook heus wel dingen die anders en beter moeten maar ik denk niet dat dit er 1 van is...
vroeger liepen honden voor de hondenkar ..heel normaal iedereen deed het toch
of je ving een zangvogeltje die je vervolgens blind maakte met een naald en in een kooitje deed zodat je naar zijn mooie gezang kon luisteren
whatever.. het was maar een vogeltje
of nog 1tje
je ging 1 keer per week in bad en dan nog in het water waar 10 andere al in gezeten hadden ..lekker fris![]()
soms mocht je een week overslaan omdat je vorige week nog geweest was![]()
en vergeet niet 1 keer per week schoon ondergoed
maar het was allemaal normaal want iedereen deed het
tja meelopers zijn er altijd al geweest
de mensen kijken te veel naar elkaar en daar kunnen ze beter mee ophouden
BlazingBoots schreef:Tja, je kan natuurlijk ook gezellig overal een punt van maken...
(en als je mijn verhaaltje een beetje beter leest dan zie je ook staan dat er heus wel dingen zijn die beter en anders moeten...)